فرمانده سپاه کربلا مازندران: نیروهای مسلح در خدمت مردم؛ برای برقراری امنیت پایدار

کد خبر: ۱۱۸۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ 02 September 2024
فرمانده سپاه کربلا مازندران: نیروهای مسلح در خدمت مردم؛ برای برقراری امنیت پایدار
 
 
به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده سپاه کربلا از کارهای اساسی نیروهای مسلح برقراری امنیت پایدار است تا مردم بتوانند زندگی راحت و باآرامشی را داشته باشند و برگزاری این دسته های عزاداری به نوعی ترسیم امنیت پایدار در جامعه می باشد.
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با سالروز رحلت جانگداز نبي مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، "دسته روی و اجتماع بزرگ نیروهای مسلح و آحاد مردم و بسیجیان مرکز استان مازندران از میدان شهید قاسمی تا امامزاده یحیی علیه السلام ساري برگزار شد.
 
سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در حاشیه ی این مراسم ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و همچن شهادت امام حسن مجتبی و شهادت اقا امام رضا (ع) بیان داشت: درهر سال به مناسبت بیست و هشت سفر، نیروهای مسلح در سراسر کشور و همچنین در مرکز استان مازندران و در شهرستانها با هماهنگی و هم افزایی در کنار همدیگر دسته روی بسیار خوبی را برگزار می کنند.
 وی ادامه داد: امروز در مرکز استان مازندران هم با تعامل و هم افزایی بسیار خوبی که بین نیروهای مسلح وجود دارد، شاهد برگزاری دسته روی پرشکوهی با حضور پرشمار همکاران و مردم عزیز هستیم.
 
سردارمسلمی یکی از اهداف برگزاری این برنامه ها را تعامل و هم افزایی بین نیروهای مسلح دانست و اظهارکرد: از کارهای اساسی نیروهای مسلح برقراری امنیت پایدار است مردم بتوانند زندگی راحت و باآرامشی را داشته باشند و برگزاری این دسته های عزاداری به نوعی ترسیم امنیت پایدار در جامعه می باشد و ان شالله که ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار