برگزاری نمایشگاه اسوه در شهرستان تفرش

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی گفت: نمایشگاه اسوه، بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای بسیج است.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ 09 September 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی گفت: جشنواره اسوه بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای بسیج است و الگوهای موفق بسیج باید هنرمندانه معرفی شوند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه و جشنواره پایگاه بسیج اسوه شهرستان تفرش گفت: برگزاری نمایشگاه و فضای بازدید می تواند فرصتی برای تبیین فعالیت ها و موقعیتی جهت ایجاد رقابت و تبادل تجربیات باشد.

او افزود: بروز خلاقیت ها و ایده های نو در سطح پایگاه های بسیج متناسب با ماموریت ها و شرایط زمانی رخ می دهد و این در حالی است که  ثمره  و هدف جشنواره اسوه تبادل اینگونه خلاقیت هاست.

سردار عمومهدی با بیان اینکه جشنواره در سطح ۱۲ شهرستان استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: با برنامه ریزی های انجام گرفته جشنواره و نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان ها اجرایی می شوند و بهترین ها و برگزیده های شهرستانی به مرحله استانی و نمایشگاه مرکز استان در هفته بسیج راه می یابند.

سردار عمومهدی گفت: استان مرکزی در حوزه اقدامات ابتکاری و کارهای نو سرآمد بوده است و در مرحله کشوری نیز حضور فعالی داشته است ان شالله امسال نیز شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار