۳ هزار ورزشکار ایلامی در رشته آمادگی جسمانی‌ فعالیت دارند

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام گفت: در استان ایلام بیش از ۳هزار ورزشکار بصورت سازمان یافته در رشته ورزشی آمادگی جسمانی مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 12 September 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا عزیزی بیان  کرد: ورزش مهم‌ترین ابزار برای ایجاد شور و نشاط در جامعه است و با توجه به اینکه رشته آمادگی جسمانی یکی از ورزش‌های پرطرفدار محسوب می‌شود، نیازمند است که مسئولان این هیئت اهتمام ویژه‌ای برای توسعه ورزش و شناسایی استعدادهای ورزشی بکار گیرند. 

وی افزود : با توجه به اینکه اعتبارات مناسبی برای این هیئت از سوی فدراسیون درنظر گرفته شده، روسای شهرستانی که تاکنون موفق به دریافت شناسه ملی نشده‌اند، نسبت به اخذ شناسه ملی برای دریافت اعتبارات اقدام کنند. 

عزیزی ادامه داد : فعالیت جسمانی در میان اقشار مختلف جامعه کم است و این هیئت با استفاده از کادر مجرب و بهره‌مندی از مربیان خود، در راستای رفع این معضل از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. 

وی تاکید کرد :  برنامه‌های مدونی برای افزایش فعالیت اقشار مختلف جامعه با توجه به سن و شغل افراد تدوین شده که اجرای آن نیازمند حمایت نهادها و دستگاه‌های مربوطه است، در صورت حمایت مدیران استانی، این هیئت آمادگی دارد در راستای عمومی کردن ورزش اقدام موثری انجام دهد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار