سرانه فضای ورزشی کردستان ۱۰ سانتی‌متر افزایش یافت

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون جهش خوبی در زیرساخت‌ها و حمایت از ورزش استان شده و سرانه ورزشی از ۷۰ به ۸۰ سانتی متر مربع رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ 18 September 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا، آمنه غلام ویسی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران رشته‌های دو و میدانی و نجات غریق اظهار کرد: سال گذشته سالن منطبق با استانداردهای جهانی ۱۲۰۰ نفری بانه و ۱۵ زمین ورزشی روستایی بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه استخر مجموعه ورزشی ۲۲ گولان که پنج سال بلااستفاده بود، بازسازی و هفته دولت بهره برداری شد، افزود: مجموعه ورزشی حجاب در قالب ماده ۲۷ بهره‌برداری شد و پیگیر تکمیل سالن ۶ هزار نفری سنندج هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: هتل ورزش سقز به عنوان یکی از طرح های ورزشی مهم، در آینده نزدیک تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

غلام ویسی به میزبانی مسابقات ملی و بین المللی در سال جاری و سال های قبل اشاره داشت و گفت: در حوزه بانوان بیشترین مدال‌ها را در ۲ سال گذشته بدست آوردیم.

وی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان روستایی به ابتکار کردستان از سال گذشته آغاز شد که در حال بررسی در سطح وزارت برای کشوری کردن این برنامه هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه ورزش فرابخشی و فراجناحی است و یک حوزه نمی تواند آن را به نتیجه دلخواه جامعه برساند، افزود: در بعد قهرمانی می طلبد همه ارکان از خانواده بخش خصوصی و دولتی باید پای کار باشند.

غلام ویسی یادآور شد: برای بروز و تثبت توانمندی های ورزشی استان، وظیفه ما تامین زیرساخت هاست و در کنار آن بروز کردن پرورش ورزشکاران و حمایت خانواده ها نیز لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار