خراسان شمالی میزبان 6شهید گمنام در آبان ماه است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در آبان ماه سال جاری خراسان شمالی میزبان ۶ شهید گمنام است که این شهیدان در شهرستان‌های اسفراین، سملقان و بجنورد به خاک سپرده می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 18 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی الهی راد در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بیش از ۵ هزار فعالیت در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می‌شود. 

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۳ هزار برنامه متنوع و متفاوت در تمامی شهرستان‌های خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس عملیاتی می‌شود افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری مسابقات شعر، سرود، تئاتر، بازسازی عملیات دفاع مقدس، رونمایی از کتب دفاع مقدس و اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم و روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های تخصصی این هفته است. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه در آبان ماه سال جاری خراسان شمالی میزبان ۶ شهید گمنام است گفت: این شهیدان در شهرستان‌های اسفراین، سملقان و بجنورد به خاک سپرده می‌شوند.

الهی راد در پایان از رونمایی دو اثر موسیقی از هنرمندان استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و در این رابطه خاطرنشان کرد: دو اثر موسیقی به نام‌های سرباز وطن و شهدای گمنام و دو مستند به نام حبیب خدا (در ارتباط با آیت الله مهمان نوازی) و بی خداحافظی در ارتباط با شهید مولایی تهیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار