۳۰۰ پایگاه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی

ارومیه- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی گفت: ۳۰۰ پایگاه تا ۱۵ مهر ماه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ 19 September 2024
۳۰۰ پایگاه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی
رضا مهرافروز در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به بازگشایی مدارس و کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: اداره کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا ۱۵ مهرماه آماده دریافت کمک‌های مردمی و مشارکت در پویش مشق همدل در جهت تامین پک‌های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند استان هستند.
وی افزود: در این راستا پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمه خانواده ها، پرداخت مستمری برای خانواده ها، برگزاری اردو‌های تفریحی، زیارتی و...، اعطای تسهیلات اشتغال به فرزندان فارغ التحصیل به جهت ایجاد اشتغال در اولویت قرار دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تعداد فرزندان ایتام در کل استان شش هزار و ۶۱۲ نفر، تعداد فرزندان محسنین یازده هزار و ۲۶۱ نفر است که جمعا تعداد کل فرزندان ایتام را به هفده هزار و ۷۸۳ نفر در کل استان می‌رساند.
مهرافروز گفت: تعداد کل حامیان استان از این فرزندان، هفتاد و نه هزار و ۸۴۳ نفر است که میانگین استانی سرانه پرداختی ایتام را به هشت میلیون و ۱۲۰ هزار ریال رسانده و همچنین میانگین کشوری سرانه پرداختی ایتام یازده میلیون و ۲۶۰ هزار ریال است.
وی تصریح کرد:مجموع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۵ ماهه خیرین استان بالغ بر ۵۳۳ میلیارد ریال است.
وی افزود: خیرین و حامیان می‌توانند در اعیاد با مناسبت‌های مختلف مانند سال روز تولد فرزند معنوی، کادو و یا هدایای خود را با هماهنگی واحد اکرام به دست فرزند خود برسانندو این امکان نیز فراهم است که انسان‌های نوع دوست و خیر با ارسال عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ منتظر تماس همکاران واحد اکرام امداد جهت انتخاب فرزند معنوی و ارسال شماره حساب متعلق به فرزند معنوی خودشان برای واریز کمک به صورت مستقیم باشند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار