ضارب جنگلبان یاسوجی بازداشت شد

کهگیلویه و بویراحمد -«تابناک»-فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری و حمایت قاطعانه دادستان مرکز استان، ضارب جنگلبان یاسوجی دستگیر و بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ 20 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ابراهیم جانی نسب در گفتگو با خبرنگاران افزود: این جنگلبان در روز نوزدهم شهریور امسال که مجموعه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد برای اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان بویراحمد حاضر شدند حین اجرای حکم قلع و قمع مجروح شده بود.

وی بیان کرد: در این حادثه فردی از حاضران در عرصه یاد شده، به سمت یکی از جنگلبان‌های کهگیلویه و بویراحمد حمله ور شد و با پرتاب سنگ او را مصدوم کرد.

جانی نسب تصریح کرد جنگلبان مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی اعزام و مشخص شد او دچار شکستگی از ناحیه دنده کمر و همچنین آسیب دیدگی از قسمت آرنج و سر شده که مراحل درمانیش در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: فرد ضارب دستگیر و با دستور شعبه پنج بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین به لحاظ عجز از تودیع تامین بازداشت شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:آنگونه که دادستان مرکز استان اعلام کرده، حمایت قاطعانه در برخورد با متعرضان به ماموران منابع طبیعی و محیط زیست انجام می‌شود.

وی ضمن تاکید بر چالش‌های ماموران منابع طبیعی در حفاطت از منابع ملی افزود: به نمایندگی از طرف مجموعه نیرو‌های منابع طبیعی استان از مراجع قضایی استان قدردانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار