امام جمعه رشت:

" وحدت " عامل پیروزی امت اسلامی است

گیلان- «تابناک»- امام جمعه رشت با بیان اینکه وحدت عامل پیروزی امت اسلامی است، گفت: شکل گیری دایره وحدت در جهان اسلام ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ 20 September 2024

به گزارش «تابناک گیلان»، آیت‌الله رسول فلاحتی " امام جمعه رشت "، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تأکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت‌های آزادی‌خواه به‌ویژه مردم فلسطین، اظهار داشت: ایران همواره پشتیبان واقعی ملت‌های مظلوم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان از سکوت دولت‌ها و ملت‌ها نسبت به فجایع فلسطین انتقاد کرد و افزود: واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین یک تکلیف انسانی و بشردوستانه است.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان باید علیه رژیم صهیونیستی قیام کنند، خاطر نشان کرد: حذف و نابودی اسرائیل با وحدت مسلمین تحقق می‌پذیرد.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه همدردی با مردم غزه و فلسطین یک وظیفه انسانی است، تاکید کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک اصل مهم و غیرقابل انکار است و آزادی فلسطین به‌زودی محقق می‌شود.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه وحدت عامل پیروزی امت اسلامی است، گفت: شکل گیری دایره وحدت در جهان اسلام ضرورت دارد.

 

وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک اصل مهم برشمرد و اظهار کرد: آزادی فلسطین به زودی محقق می‌شود اما برای سرعت بخشی به این امر مهم باید همه جهان به وفاق برسند.

 

آیت‌الله فلاحتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاد و آنها را ضامن بقای نظام اسلامی دانست.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به تلخی‌ها و شیرینی‌های دوران دفاع مقدس، بر اهمیت تبیین این گنجینه برای نسل کنونی تأکید کرد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار