پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان به خاک سپرده شد

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز چهارشنبه از آستانه امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس تشییع و در محل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 28 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید گمنام با حضور گسترده مردم هرمزگان ، جمعی از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد.

تشییع کنندگان ضمن نوحه خوانی با سردادن شعارهای 'حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست' وهمچنین 'لبیک یا حسین (ع)' و 'لبیک یا خامنه ای' بار دیگر با آرمان های مقدس شهدا ، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس که از روز دوشنبه وارد بندرعباس شده بود روز گذشته در میان حزن و اندوه مردم مومن شهر بندرعباس از بوستان شهید دباغیان تا حسینیه عاشقان ثار الله این شهر تشییع شد و مراسم وداع با شهدا نیز با استقبال با شکوه تشییع کنندگان بعداز نمازمغرب وعشا در این حسینیه برگزارشد.

پیکر پاک دو شهید نیز ساعت 15بعد از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مردم و دانشجویان در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در ابتدای بلوار امام حسین(ع ) به خاک سپرده می شود.

مراسم تشییع و به خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس نیز روز پنچشنبه از ساعت 15 در شهر سندرک از توابع شهرستان میناب برگزار می شود.

شش شهید گمنام در مناطق عملیاتی خیبر و والفجر مقدماتی تفحص شده بودند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار