با صدور پیامی در هفته بسیج

احساس مسئوليت و تعهد در برابر انقلاب بارزترين ويژگي بسيج است

تابناک: استاندار مرکزی: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است، بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.
کد خبر: ۱۳۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 27 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب را مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج عنوان کرد.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: بسیج یادآور زنان و مردان دلاوریست که نشان در بی نشانی جستند و نام در گمنامی گرفتند و بر سر عهد و پیمان یار در صیانت از ارزشهای والای انسانی جان برافراشتند ، بسیج فرهنگ پرباریست که ریشه در باورها و اعتقادات عمیق دینی دارد و ثمره آن ایمان به ارزشهای الهی و خدمت به خلق خدا و شجاعت و ایثار و فداکاری برای اعتلای ملک و ملت است.

وی ابراز کرده است:  فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در 8 سال دفاع مقدس با فدا نمودن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صفحه بی‌بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند. که این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها را فتح کرده‌اند که مایه سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است، همچنان ادامه دارد.

استاندار مرکزی ادامه داده است: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است، بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است  و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.

زمانی قمی خاطر نشان کرده است:  اينجانب سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش 20 میلیونی) در پنجم ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردیدرا به همگان بالاخص بسیجیان سرافراز استان مرکزی تبریک عرض نموده و تداوم عزت و سربلندی بسیج را تحت زعامت زعیم عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از خداوند بی همتا خواهانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار