رؤسا درنمازجمعه شرکت کنند

امام جمعه اسدآباد با اظهار گلایه از عدم حضور رؤسای ادارات در نماز وحدت، گفت: مگر چه سیاسی‌کاری و جناح‌بازی در نماز وحدت هست که مسئولان ما از حضور در آن غفلت می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 09 December 2015

امام جمعه اسدآباد با اظهار گلایه از عدم حضور رؤسای ادارات در نماز وحدت، گفت: مگر چه سیاسی‌کاری و جناح‌بازی در نماز وحدت هست که مسئولان ما از حضور در آن غفلت می‌کنند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در شورای اداری شهرستان اسدآباد، با اشاره به روز 16 آذرماه و روز دانشجو، اظهار کرد: روحیه استکبارستیزی در ذهن ایرانیان از دیرباز بوده و هست و دانشجویان آن زمان با استقلال‌طلبی به دنبال این بودند که نگذارند استکبار جهانی در ایران اسلامی قد علم کند.‌

وی با اشاره به اینکه شهدایی در روز 16 آذر ماه تقدیم انقلاب اسلامی شدند، افزود: امروزه نیز جوانان دانشجوی ما با فعالیت‌های چشمگیر خود در زمینه علمی و پژوهشی در مقابل دشمن ایستاده‌اند و این امر نباید نادیده گرفته شود.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه امروز جوانان ما نیاز به دلجویی و کمک در امر ازدواج، اشتغال و مسکن دارند، گفت: کمک و خدمت به دانشجویان یک امر مهم و خطیری است که دولتمردان باید آن را در نظر بگیرند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: دانشگاه‌های شهرستان کمبودهایی را در زمینه امکانات و ساختمان آموزشی و فرهنگی دارند که باید رفع این مشکلات مورد توجه دولت قرار گیرد.

حسینی‌مجد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جامعه امروز نیاز به روحیه گذشت، ایثار و فداکاری دارد و مسئولان در ادارات دولتی نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنند، افزود: نباید جناح‌بازی و سیاسی‌کاری در بین مسئولان وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید خدامحوری در اولویت کاری مسئولان ادارات و نهادهای دولتی باشد، گفت: نباید هیچ مسئولی از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس استفاده کند.

امام جمعه اسدآباد با اظهار گلایه از رؤسای ادارات دولتی در خصوص عدم حضور در نماز وحدت، گفت: حضور در نماز وحدت مگر چه سیاسی‌کاری و جناح‌بازی در آن هست که مسئولان ما از حضور در آن غفلت می‌کنند.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: ما با برگزاری نماز وحدت تعامل و اتحادی را بین مسئولان و مردم رقم می‌زنیم که متأسفانه عدم حضور آنان موجب دلسردی ما می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار