کرمان

مراسم گرامیداشت ۹ دی در کرمان برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) خبرداد و گفت: این تجمع، مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 19 December 2015
 مهدی صدفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار 9دی در سومین جلسه ستاد گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) فرمودند «حماسه ماندگار نهم دی دست اراده الهی به مدد ملت ایران آمد و نهم دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد»
 
وی اظهار داشت: آشکار سازی ابعاد مختلف 9 دی ، تبیین نقش ولایت فقیه در مهار بحران و زنده نگه داشتن این روز به عنوان یک حماسه ماندگار از جمله اهداف برگزاری این ستاد است که با رویکرد توجه به لایه های عمیق پیدایش بحران، مشارکت اقشار مختلف مردم در حماسه 9 دی و تنوع و جذابیت در برنامه ها تشکیل شده است.

مسئول ستاد بزرگداشت 9 دی استان در ادامه، شعار اصلی و محوری بزرگداشت یوم الله 9 دی را «نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنۀ آمریکایی» اعلام کرد و مقرر شد این شعار در همه مکاتبات و تبلیغات خاص 9 دی استفاده شود.

وی در پایان از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) خبرداد  و گفت: این تجمع، مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار