احدی از بازیکنان اخلاق‌مدار فوتبال ایران بود

کد خبر: ۱۶۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 19 January 2016

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: رضا احدی از بازیکنان اخلاق‌مدار فوتبال ایران بود.

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه در ماه‌های اخیر چند حادثه تلخ برای فوتبال و به طور کلی ورزش ایران به وقوع پیوسته که از جمله آنها می‌توان به مرگ ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس و همچنین درگذشت رضا احدی اشاره کرد.

وی افزود: رضا احدی از جمله ستارگان و چهره‌های محبوب فوتبال ایران بود، اما ویژگی اصلی وی، اخلاق‌مداری و پای‌بندی بر اصول اخلاقی و پهلوانی بود.

این پیشکسوت فوتبال افزود: متاسفانه ما قدر و شان پیشکسوتان را به خوبی نمی‌دانیم و رعایت نمی‌کنیم و ای کاش پیش از آنکه امثال رضا احدی و ناصر حجازی از بین ما بروند، بتوانیم از تجربیات و توانمندی‌ها و دانش و ظرفیت آنها استفاده کنیم.

اکبرپور بیان داشت: کسانی مانند رضا احدی که عمری را در راه فوتبال و ورزش این کشور صرف کرده‌اند،‌ نباید پس از خداحافظی از فوتبال کنار گذاشته شوند و می‌توانند جوانان ما را به درستی هدایت کنند.

وی افزود: به طور قطع جوانان و نوجوانانی که توسط رضا احدی‌ها تربیت می‌شوند، پیش از آنکه به فکر فوتبال باشند، بر روی نقاط اخلاقی و جوان‌مردی و پهلوانی تمرکز می‌کنند، چرا که پیشکسوت و مربی او خود پای‌بند به این اصول است.

مهاجم اسبق فوتبال استقلال تهران ادامه داد: امروزه بسیاری از پیشکسوتان فوتبال و ورزش این کشور که هرگز دنبال پول و شهرت و مقام و عکس انداختن در روزنامه‌ها و مجلات و خبرگزاری‌ها نبوده و نیستند، در تنهایی روزگار خود را سپری می‌کنند.

اکبرپور گفت: این شرایط بیش از آنکه به ضرر این پیشکسوتان باشد، به ضرر فوتبال و ورزش و نسل جوان ما است، چرا که نمی‌توانیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها استفاده کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ورزش کشور بیش از گذشته از توانمندی پیشکسوتان فوتبال استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار