وعده آغاز دوباره ساخت یک تونل نیمه کاره مهم در فارس

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از اجرایی شدن عملیات احداث پروزه متوقف شده تونل بالنگستان درحوزه راه وشهرسازی شهرستان گراش خبرداد.وی ازاین مسیر بعنوان یکی ازکوتاه ترین محور ها جهت دسترسی به بندر عسلویه و میادین انرژی جنوب کشور و فارس یاد کرد
کد خبر: ۱۷۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 04 February 2016
به گزارش دریافتی تابناک فارس:محمدرضا باقری فرد دراین زمینه بیان کرد: این طرح که درسال ۸۹ کلنگ زنی شده وبه دلایل مشکلات مالی بصورت نیمه تمام رها گردیده بود درآینده نزدیک به منظور اتمام آن به پیمانکارواجدشرایط واگذارمیشود.

وی گفت: طی ماههای اخیر جلسات متعددی درسطح وزارتخانه و استان برگزار و سرانجام موافقت گردید اجرای عملیاتی این پروزه به مناقصه گذارده شود.

وعده آغاز دوباره ساخت یک تونل نیمه کاره مهم در فارس

باقری فرد ادامه داد: این پروزه درشهرستان گراش و حدفاصل بخش ارد به دهستان فداغ واقع است ودارای ۸۷۰ متر طول و۱۱ متر عرض میباشد که با احداث آن ، مسیر ۱۲ کیلومتری گردنه بالنگستان به نصف کاهش می یابد.

وی ازاین مسیر بعنوان یکی ازکوتاه ترین محور ها جهت دسترسی به بندر عسلویه و میادین انرژی جنوب کشور و فارس یاد کرد و افزود: همزمان با احداث این تونل که تنها پروژه متوقف شده اداره کل راه وشهرسازی لارستان می باشد؛ چندین نقطه حادثه خیز واقع درمسیر نیز حذف و تردد در این مسیر تسهیل خواهد شد.

تونل بالنگستان قریب به ۵ سال و چندماه پیش توسط مسئولین وقت استان کلنگ زنی و بخشی از آن احداث شد که بعلت عدم وجود امکانات مالی بصورت نیمه تمام رها شده است.

گزارش از:قاسم ایزدیان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
ممنون
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
واز سال 88 تا کنون جایگاهی برای گله دامداران منطقه شده فکر کنم دام در اولویت باشه تا جان انسانها.چون این گردنه چند پیچ فوق العاده خطرناک دارد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار