با کار اطلاعاتی و در مرکز استان؛

شرور سابقه‌دار و فراری آملی دستگیر شد

اين شرور آملي تنها ۲۶سال سن دارد و بعلت تير اندازي در اسفند سال گذشته مقابل اداره زندان اين شهرستان تحت تعقيب پليس انتظامي شهرستان آمل بود كه در شب گذشته طي عملياتي دستگير شد...
کد خبر: ۱۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 01 April 2015
تابناک مازندران:شرور سابقه‌دار آملی به نام "س- ش" شب گذشته در مرکز مازندران به دام قانون گرفتار شد.
اين شرور آملي تنها ۲۶سال سن دارد و بعلت تير اندازي در اسفند سال گذشته مقابل اداره زندان اين شهرستان تحت تعقيب پليس  انتظامي شهرستان آمل بود كه در شب گذشته طي عملياتي دستگير شد.
وی اهل یکی از روستاهای بزرگ آمل بوده و سابقه زیادی در شرارت، دعوا و تیراندازی با سلاح گرم دارد که حتی طی چند مرحله دیگر نیز دستگیر شده بود.
به گفته رییس پلیس آمل در اسفندماه سال 1385 این فرد شرور دست به چاقوکشی و درگیری زده و همچنین درگیری، چاقوکشی و نزاع با سلاح گرم در اردیبهشت و مهر سال 1387، شهریور 1388، درگیری با عوامل انتظامی در سال 1389، درگیری‌های دیگر در شهریور 1388، مهر 1389، دو مورد درگیری در فروردین 1390، درگیری و ضرب و شتم در دی 1391 و شهریور 92 در پرونده‌اش به چشم می‌آید.
گنجیان‌مقدم با اعلام اینکه بیشتر درگیری این فرد شرور با سلاح گرم بوده که با درگیری با ماموران انتظامی، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح صورت گرفت، تصریح کرد: عوامل انتظامی و قضایی هم در این بین توانستند برابر قانون با این فرد برخورد کنند.
یادآور می شود در زمان دستگيري س. ش  تعداد ۲۰ شرور كه از دوستان وي بودند نیز دستگيرشدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار