قاچاق 12 تن میوه در خراسان رضوی توسط خرده فروشان

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه نظارت های صورت گرفته در میادین اکنون فقط بصورت خرده فروشی میوه ها را قاچاق می کنند بطوریکه از ابتدای سال تنها 12 تن میوه قاچاق کشف شده است.
کد خبر: ۱۸۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 18 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، علی باخرد ، در نشست خبری با اصحب رسانه اظهار کرد: 15 قلم کالا در اولویت مبارزه با قاچاق کالا در خراسان رضوی قرار دارد که شامل مواردی همچون پوشاک، سوخت، لوازم آرایشی، موبایل تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، میوه و ... می‌شود و در ایام انتهای سال مویه، پوشاک و مواد غذایی در اولویت بازرسی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: میوه قاچاق به علت حساسیت ایجاد شده مورد توجه مسئولین قرار گرفت و سعی شد با شدت بازرسی‌ها در میادین عرضه میوه‌های قاچاق جمع آوری شود که البته هنوز درصد کمی از آن ادامه دارد.
باخرد با بیان اینکه امروز قاچاق کالا تغییر شکل یافته است، افزود: در بازار برخی از میوه‌های قاچاق در بسته بندی داخلی قرار می‌گیرد که شناسایی را سخت می‌کند حتی حمل میوه به‌صورت حمل با اتوبوس انجام می‌شود که در اوایل صبح تا آخر شب تخلیه بار را انجام می‌دهند.
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان داشت: تعداد 3350 پرونده تخلف تاکنون توسط اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بررسی شده است.
وی افزود: برای قیمت گذاری رقابتی پیشنهادی مطرح شده است و سعی شده در کالاهای با تاریخ انقضای بالا این طرح انجام شود زیرا فاصله قیمت تمام شده و عرضه غیر منطقی است.
باخرد تاکید کرد: واحدهای عرضه کننده پوشاک خارجی با نشان تجاری برند مکلف‌اند به عنوان نمایندگی رسمی شرکت‌های پوشاک خارجی فعالیت و پوشاک خارجی را با کد شناسه معتبر عرضه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار