آموزش و پرورش بزرگترین همدل و همزبان دولت است

کد خبر: ۲۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 08 April 2015

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در نخستین جلسه شورای معاونین استان آموزش و پرورش را بعنوان بزرگترین همدل و همزبان دولت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ،جعفر پاشایی با اشاره به عملکرد موفق مجموعه در اسکان نوروزی و قدردانی از تلاشهای کارکنان این بخش گفت: ما در نخستین قدم بعد از نام گذاری مبارک سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی عملکرد موفقی را در اسکان مسافرین نوروزی دیدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نقش فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش در تحقق اهداف این نامگذاری مبارک بسیار مهم است اظهار داشت: آموزش و پرورش با رسالت خطیر تعلیم و تربیت بزرگترین حلقه اتصال دولت و ملت است و این نامگذاری بدون تردید نقش دستگاه تعلیم و تربیت را در تحقق این مهم دو چندان کرده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان ضمن قدردانی از تلاشهای دولت خدمتگزار گفت: مجموعه آموزش و پرورش ضمن اعلام حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده با تمامی توان و امکانات آماده هر گونه فعالیت علمی و عملی برای رونق بخشی بیش از پیش این مهم است.

پاشایی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر توجه به عقلانیت و تقریب نگرشها در جهت پیشبرد بهینه اهداف تعلیم و تربیت، افزود: آموزش و پرورش استان امسال می بایست متفاوت از سالهای گذشته به مقوله برنامه ریزی جامع توجه نماید و برنامه محوری در همه مراحل فعالیتها باید مد نظر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان توجه جدی به کارهای خلاقانه و ابتکاری خواستار شد و رضایتمندی و تکریم معلمان، ارتقاء جایگاه حرفه ای و شغلی معلمان ، توجه جدی به ساماندهی نیروی انسانی، سند تدبیر و امید آموزش و پرورش، توجه به زمان طلایی مطالعه و  امتحانات در زمان بافیمانده از سال تحصیلی ،برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت و رونق بخشی اردوگاهها، عمل به تعهدات آموزش و پرورش در بحث کمی و کیفی سواد آموزی از اولویت های آموزش و پرورش در سال 94 عنوان کرد.

جعفر پاشایی در پایان با اشاره به امضاء بیش از  15 تفاهم نامه در سال 93 با اغلب اداره ها و نهادهای علمی، فرهنگی و ... گفت: آموزش و پرورش با دارا بودن بالاترین ظرفیت بستر بسیار مناسبی برای رشد و توسعه در همه زمینه هاست و امید می رود مسئولین آموزش و پرورش استان از این فرصت و ظرفیتهای موجود این دستگاهها در این راستا، استفاده نمایند.

گفتنی است که مدیر کل آموزش و پرورش استان و مجموعه شورای معاونین در بخشهایی از سخنانشان از رئیس و کارکنان اداره رفاه و تعاون استان به جهت تلاشهای شبانه روزی و شایان توجه در آماده سازی ، پذیرش و اسکان و ... میهمان نوروزی و همچنین رئیس و کارکنان اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی به جهت پوشش مناسب خبری و اطلاع رسانی موثر تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار