اجرائي شدن سند تدبير و توسعه بخش صنعت ، معدن و بازرگانی در تمامی شهرستانها

کد خبر: ۲۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 09 April 2015

قائم مقام صنعتي و امور معدني سازمان صنعت معدن وتجارت استان گفت : سال 94 اسناد تدبیر و توسعه بخش صنعت ، معدن و بازرگانی در تمامی شهرستانها بصورت جدي پيگيري و اجراء مي شود .

به گزارش  خبرنگارتابناک تبریز به نقل ازروابط عمومي سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان آذربايجان شرقي سيد مرتضي نيرومند اسكوئي با اعلام اين خبر افزود : با اجرائي شدن اين اسناد و ترسیم مسیر توسعه شهرستان ها در بخش صنعت ، معدن و بازرگانی اهتمام ويژه اي به عملیاتی نمودن پروژه های تدوین شده در این سند قائل خواهيم شد .

وي ادامه داد : در اين خصوص جلسات متعددي با فرمانداران جهت بررسي راهكارها و موانع احتمالي پيش روي اجرائي شدن اين اسناد برگزار شده است .

وي با اشاره به انجام 5 جلسه آموزش برای مدیران و کارشناسان ستادی شهرستانهای تابعه وتفویض اختیار مواردی از امورات صنعتی و معدنی به شهرستانهای تابعه اظهار داشت : سال گذشته نشست هم اندیشی با فرمانداران در خصوص تفویض اختیار به شهرستانها و تشریح و توضیح قوانین حاکم بر امور معادن در همين راستا صورت گرفت .

نيرومند اسكوئي پایش طرح های با پیشرفت بالای 50% در شهرستانها و پی گیری رفع مشکلات مربوط به این واحد ها و تلاش برای رفع و به بهره برداری رساندن آنها را از ديگر اقدامات صورت گرفته در شهرستانها برشمرد .

وي همچنين با اعلام اين مطلب كه تدوین اولویت های سرمایه گذاری هر شهرستان با استفاده از نخبگان ، صاحبنظران و دانشگاهيان هر شهرستان انجام شده است ، گفت : در هريك از شهرستانها یک پروژه ویژه و مهم در خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصي در هر شهرستان تعريف شده و انجام حمایت ویژه از این پروژه در سال جاري از برنامه هاي اين سازمان مي باشد .

 معاون امور معدني سازمان صنعت معدن وتجارت اضافه كرد : دستورالعمل  تشکیل کمیته توسعه صنعت ، معدن وتجارت شهرستانها با هدف رفع موانع و مشکلات سرمایه گذران و واحدهای تولیدی شهرستان به ریاست فرمانداران محترم و دبیری روسای ادارات شهرستانها تهیه و ابلاغ شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار