برخورد با یك دریاخوار در بندر گناوه

رئیس اداره منابع آب گناوه گفت: با هماهنگی مراجع قضایی با اقدام یك دریاخوار در یكی از روستاهای ساحلی این شهرستان برخورد شد.
کد خبر: ۲۰۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 10 April 2016
رئیس اداره منابع آب گناوه گفت: با هماهنگی مراجع قضایی با اقدام یك دریاخوار در یكی از روستاهای ساحلی این شهرستان برخورد شد.

نعمت الله نجاتی در گفت وگو با ایرنا افزود: با كسب گزارش یك تخلف در محل حاضر و مشاهده شد كه فرد متخلف درشب با ریختن خاك و سنگ اقدام به احداث خاكریز به مساحت 4چهارهزار مترمربع در حریم دریا كرده و قصد تصرف و به مالكیت در آوردن آن را دارد.

وی گفت: تخریب این خاكریز پس از اخذ حكم قضایی و سیر مراحل قانونی با حضور دادستان و فرمانده پاسگاه قلعه حیدر درمحل انجام و به وضع سابق برگردانده شد.

رئیس اداره منابع آب گناوه بیان كرد: مدت زمان شناسایی، اقامه دعوی و دستور قضایی و تخریب این خاكریز تنها شش ساعت طول كشید كه این زمان كوتاه برای رسیدگی به یك پرونده قضایی در چنین مواردی در كشور تاكنون وجود نداشته است.

وی یادآورشد: متخلف نیز در مدت زمان یادشده شناسایی شده است.

نجاتی با قدردانی از همكاری و تعامل دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در این زمینه ، از مردم خواست با مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی و ساحلی در هر ساعت از شبانه روز موضوع را به این اداره اطلاع دهند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار