تقدیر از ارایه خدمات بانک توسعه تعاون به خانواده معظم شهدا در آذربایجان شرقی

کد خبر: ۲۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 12 April 2015

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همکاری های بانک توسعه تعاون استان در ارایه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر افزایش زمینه های تعامل و همکاری ها تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، قاسم صمدیان مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان افزود: خوشبختانه در طول سال گذشته همکاری مناسبی بین این بانک و بنیاد شهید استان صورت گرفت که امیدواریم در سال "همدلی و همزبانی"، تعامل و همکاری بیش از پیش صورت گیرد.

وی ادامه داد: با عنایت به جایگاه و منزلت خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارایه خدمات بی منت به این قشر از جامعه حداقل مطالبه ای است که می توان داشت که بانک توسعه تعاون با رعایت این اصل کمال همکاری و تعامل را داشته است.

این گزارش حاکی است، غفوز اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این نشست مشترک گفت: بانک توسعه تعاون ارایه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه ذاتی خود می داند به همین جهت تمام تلاش خود را به کار برده است تا با کاهش بوروکراسی اداری زمینه ارایه خدمات ممتاز را به این قشر از جامعه فراهم آورد.

وی با اشاره به پرداخت بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات طی سال گذشته به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان با معرفی آن اداره کل اذعان داشت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با حداکثر توان زمینه جلب رضایت این قشر از جامعه را فراهم کنیم.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی حاکی است، بانک توسعه تعاون در راستای انعقاد تفاهم نامه مشترک با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خدمات ویژه ای به معرفی شدگان این اداره کل از جمله ارایه تسهیلات اشتغال زایی را ارایه می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار