۳۷ باشگاه متخلف در آذربایجان شرقی پلمپ شدند

کد خبر: ۲۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 12 April 2015

 مدیرکل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی گفت:از ابتدای سال جاری ۳۷ باشگاه متخلف در رابطه با مواد مخدر و مواد نیرو زا در آذربایجان شرقی پلمپ شدند.

به گزارش  خبرنگارتابناک تبریز ، سیدمحمد شروین اسبقیان صبح  امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به رسالت اداره کل ورزش و جوانان در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف ورزشی قهرمانی و ورزش همگانی 810 برنامه فعالیت ورزشی را در سال جاری خواهیم داشت.

وی افزود: در ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز برنامه های مختلفی از جمله الزام مربیان دوره های ورزشی به پرداختن به پیشگیری از اعتیاد در طی دوره ها و نیز اهدای اقلام ورزشی به معتادان در کمپ‌ها مورد توجه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تقویت ورزش روستایی و عشایری را از دیگر اقدامات در زمینه مقابله با اعتیاد برشمرد و گفت: در حوزه ورزش بانوان نیز اقدامات متعددی را انجام می دهیم.

وی برگزاری مسابقات فوتبال محله های پاک و عاری از مواد مخدر و نیز بازرسی از 2 هزار و 500 مکان ورزشی را از برنامه های مقابله با اعتیاد این اداره کل دانست و گفت: در حوزه های ازدواج ، برپایی نمایشگاه های اوقات فراغت و نیز تذکر ارشادی به افراد سیگاری و نیز پلمپ 37 باشگاه متخلف از اقدامات انجام شده است.

مدیرکل ورزش جوانان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در سال‌جاری نیز امسال تورنمت‌های ورزشی بزرگ را در نظر داریم که در همین زمینه تور دوچرخه سواری خرداد ماه با شعار مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

اسبقیان از ادامه بازرسی از باشگاه‌های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: بازرسی‌های سر زده با همکاری نیروی انتظامی امسال مورد  توجه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار