ارائه خدمات مناسب به مسافران توجه غيربومي ها را به يزد جلب كرد

استاندار يزد گفت: خدمات مناسبي كه نوروز امسال با همكاري همه دستگاهها ارائه شد توجه مسافران غيربومي را به فرهنگ ، نوعدوستي، مردم دوستي و مهمان نوازي يزدي ها جلب كرد.
کد خبر: ۲۱۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 26 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سيدمحمد ميرمحمدي  در جلسه ارايه گزارش عملكرد ستاد اجرايي خدمات سفر استان يزد ويژه نوروز 95 با اشاره به در پيش بودن روز كارگر و هفته معلم افزود: يكي از موارد مهمي كه لازم مي دانم بر آن تاكيد كنم لزوم توجه به فعاليت ديگران و بزرگ دانستن اين فعاليتهاست.

وي اظهار كرد: قدرشناسي و قدرداني ،رشد عشق و علاقه و افزايش خدمات و رفاه بيشتر را براي مردم به همرا دارد .
رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر استان يزد درباره فعاليتهاي نوروزي اين ستاد خاطرنشان كرد: نوروز امسال مصادف با ميلاد حضرت فاطمه(س) بود و فضايي معنوي بوجود آورد كه در آن ارائه خدمات مناسب دستگاهها به مسافران و انتقال فرهنگ مردم يزد ، رضايت گردشگران را به همراه داشت.
استاندار يزد اضافه كرد: در زماني كه همه دوست داشتند بعد از يكسال فعاليت براي استراحت بروند عده اي بصورت شبانه روزي براي رفاه مردم ماندند و خدمات ارائه كردند.
ميرمحمدي ادامه داد: ارائه اين خدمات در واقع انتقال فرهنگ استان از طريق مسافران نوروزي به سراسر كشور بود كه عده اي در عمل و با كسب رضايت مردم انجام دادند.
وي با اشاره به اهميت گردشگري در استان يزد گفت: موفقيت اين حوزه نيازمند ضرورت هايي از جمله امنيت گردشگران، خدمات مناسب، نظم بيشتر مراكز گردشگري ، رعايت بهداشت، زيباتر كردن اماكن تاريخي، شناسايي و معرفي مناظر قشنگ تر و جلوه هاي فرهنگي و آداب و سنن و استفاده عملي از اين آداب و ارائه خدمات در نزديك ترين مراكز به اماكن تاريخي است.
ميرمحمدي تاكيد كرد: مسئولان اين اقدام هاي نوروز و موفقيت هاي آن را با انتشار در رسانه ها و روزنامه هاي به ساير استانها هم منعكس كنند تا ايراني باطراوت تر، شاداب تر و مقاوم تر با همدلي ، اتحاد و همبستگي داشته باشيم.
در اين مراسم تعدادي از روساي كميته هاي فعال ستاد خدمات سفر گزارشي كوتاه از عملكرد ستادها ارائه كردند.
همچنين از تعدادي از فعالان ستادها از جمله رؤساي كميته ها و فرمانداران شهرستانها قدرداني شد.
در پايان نيز گزارش عملكرد نوروزي دستگاهها در قالب سه جلد كتاب از سوي مديركل ميراث فرهنگي استان به عنوان دبير ستاد به استاندار يزد تقديم شد.
يزد به عنوان دومين شهر تاريخي و نخستين شهر خشتي جهان و يكي اضلاع مثلث گردشگري در كنار اصفهان و فارس در مركز ايران مقصد بسياري از گردشگران داخلي و خارجي است.
امسال ضريب اقامت مسافران نوروزي در استان يزد 44.5درصد رشد داشته در حالي كه اين آمار در كشور 15درصد بوده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار