حوزه‌های علمیه مروج سبک زندگی دینی باشند

کد خبر: ۲۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 13 April 2015

حجت الاسلام ولایی گفت: زندگی ساده طلاب حوزه های علمیه می تواند الگویی برای آشنایی دیگر اقشار جامعه با سبک زندگی اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خواهران بسیجی حوزه علمیه شهرستان بناب، اظهار داشت: جامعه بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهد، نقش ارزنده‌ای در تربیت نسل پویا، خلاق و دین‌مدار بر عهده دارد.

وی با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های غرب قبح‌زدایی از برخی گناهان در جامعه است، خاطرنشان کرد: معروف جلوه دادن منکر سیاست اصلی دشمن در قالب جنگ نرم است، امروز تمامی این برنامه‌های ماهواره‌ای با هدف زدودن غیرت دینی از ملت ایران و بی‌توجهی به تربیت جامعه شیعی و مجاهد است.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگوی کاملی برای زنان عالم است، تصریح کرد: چادر حجاب برتر است، در حقیقت چادر حریمی است که از زن در مقابل نامحرم محافظت می کند و امنیت و آرامش یکی از برکات و امتیازات آن است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای به صورت مستقیم و غیرمستقیم علیه حجاب و عفاف فعالیت دارند، به آثار و پیامدهای منفی شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و اظهار داشت: علی‌رغم تمامی تلاش‌های رسانه‌های غربی، هیچ توطئه ای نمی تواند عقاید شیعی ملت ایران را سست کند.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: دشمن می داند و به این نتیجه رسیده که نمی تواند با هیچ روشی به ایران صدمه بزند، به همین دلیل با تبلیغات گسترده، ماهواره و اینترنت وارد خانه های ما شده تا بی حیایی و بی عفتی را در جامعه رواج دهد و بنیان خانواده ها را از هم بپاشد.

وی با اشاره به حربه های دشمن درباره زنان ایرانی، گفت: زنان جامعه اسلامی باید سعی کنند از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو گرفته و همواره مواظب حجاب خود و فرزندان خویش باشند، اگر عفت و حیا در محیط خانواده کمرنگ شود، قطعا کل جامعه مبتلا به حیایی و بی عفتی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش حوزه های علمیه و طلاب در ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی یادآور شد: زندگی ساده طلاب حوزه های علمیه می تواند الگویی برای آشنایی دیگر اقشار جامعه با سبک زندگی اسلامی باشد

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار