رحیم شهرتی فر فرماندار شهرستان تبریز:

آستانه تحمل آرای مخالف را در جامعه افزایش دهیم

پرسش های جوانان در حوزه های مختلف عقیدتی، سیاسی، فلسفی و فکری پاسخ های کافی و قانع کننده می طلبد.
کد خبر: ۲۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 13 April 2015

رحیم شهرتی فر در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات جوانان این شهرستان، با تاکید بر اینکه باید آستانه تحمل آرای مخالف را در جامعه افزایش دهیم، افزود: اگر زمینه مناسب برای بیان نظر جوانان افزایش یابد حتی اگر با نظرات آنان موافق نباشیم، با ابراز عقیده و نظرشان حداقل زمینه انتقال مشکلات جوانان به تصمیم گیران فراهم می شود.

وی اظهار کرد: در محیط های دانشگاهی و آموزشی، متناسب با سلیقه و خواست جوانان رخدادهای فرهنگی صورت نمی گیرد، این در حالی است که باید مطابق منویات رهبری از دانشگاه ها بخواهیم با تقویت حوزه های آزاد اندیشی آنها را فعال کنند.

شهرتی فر با بیان اینکه باید زمینه های مفید تکنولوژی را شناسایی و تقویت کنیم، گفت: حمله مداوم به فناوری چندان کارساز نیست، اما اگر با تدبیر و عقلانیت به سراغ تکنولوژی برویم آثار مثبت آن بر آثار منفی اش غلبه می کند، چرا که هر وسیله ای که موجب افزایش آگاهی مردم شود، منشا خیر است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری و ابزار عمل باید به مراکز و نواحی مختلف کشور تفویض شود، گفت: اکنون تمرکز مسوولیت تصمیم گیری در نظام مدیریتی کشور است و شهرستان ها اختیاری برای تصمیم گیری و اجرا ندارند.

فرماندار تبریز ادامه داد: البته این مساله نافی مسوولیت ما نیست و ما برای ساماندهی امور جوانان مامور هستیم، زیرا طرح این آسیب ها موجب آگاهی جامعه خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار