نماینده ولی‌فقیه در مازندران

تفکرات حزبی مانع اجرای، برنامه های اقتصاد مقاومتی نشود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: تفکرات حزبی مانع اجرای، برنامه های اقتصاد مقاومتی نشود.
کد خبر: ۲۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 10 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با اعضای سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: مفهوم بسیج سازندگی با اقتصاد مقاومتی همراه است و باید در تمام اموری که مردم را به استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی می‌رساند، حضور یابد.

وی تصریح کرد: فلسفه بسیج سازندگی همان ویژگی‌های خلوص، تلاش، فعالیت و حرکت در نبود امکانات است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: انتظار رهبری از بسیج سازندگی، اقدام و عمل مستقل، سریع و به دور از پرداختن به کاغذ بازی‌های رایج در ادارات است که اگر محقق نشود سلطه دشمن را در پی دارد.

طبرسی دلایل کندی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را تضاد تفکر سه‌گانه دانست و خاطرنشان کرد: برخی از روشنفکران جامعه که تفکر دینی را قبول ندارند رفع مشکلات اقتصادی را منحصر به آمریکا می‌دانند.

وی تفکر حزبی را مانع اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: تفکر حزیب مردم را در نظر نمی‌گیرد و به منافع خود فکر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تفکر جهادی و حسینی (ع) پاسداران و بسیجیان رافکر سوم و راهبردی در تحقق امر الهی برشمرد و یادآور شد: شما پاسداران و بسیجیاندر 8 سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کردید.

طبرسی در ادامه با اشاره به عدم توجه کافی به مسائل کشاورزی در مازندران، اظهار کرد: باید به کشاورزان و روستائیان بیشتر توجه شود و با عدم واردات محصول‌های کشاورزی فعالیت این گروه زحمتکش با اهمیت جلوه داده شود.

وی با تاکید بر اینکه واردات موجب وابسته شدن کشور به دشمن می‌شود، خاطرنشان کرد: کشاورز و روستایی در تولید محصول‌های بومی باید با حمایت مسئولان وارد عرصه کار، تلاش و رونق اقتصادی شود و در این راه اگر علم ، تحصیلات و دانش همراه کشاورز شود تاثیر بیشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بسیج سازندگی وظیفه تعلیم، تبیین، تبلیغ و انگیزه دادن به کشاورزان و تحصیل‌کرده‌های کشاورزی و دامداریرا دارد تا کشاورزی، دامداری و صنعت در کنار هم موجب پیشرفت استان و از میان رفتن فقر و بیکاری شود.

طبرسی خوداتکایی را تلاش برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: نباید بگذاریم تا دیگران برای کشور تصمیم بگیرند و برای تحول و رونق زندگی فردی و اجتماعی باید حرکت کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار