درآمد 55 میلیاردی بخش های مشارکتی کمیته امداد کازرون

مدیر کمیته امداد کازرون درآمدهای حاصل از وجوهات امانی و درآمدهای محلی به ارزش ریالی 11 میلیارد و 402 میلیون ریال، صندوق‌های صدقات به مبلغ 10 میلیارد و 329 میلیون ریال از 32 هزار و 223 صندوق، 211 میلیون ریال وجوهات زکات، 338 میلیون ریال درآمد جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری و درآمد حاصل از مراکز نیکوکاری و افزون‌بر 33 میلیارد ریال درآمد حاصل از مراکز نیکوکاری و حساب‌های انتظامی ثبت‌شده را از جمله درآمد سال گذشته حوزه‌های مشارکتی این نهاد برشمرد.
کد خبر: ۲۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 14 April 2015

پرویز شفیعی اظهار داشت: تاکنون 3 هزار و 710 حامی سرپرستی این تعداد یتیم را بر عهده‌ دارند که در این راستا در سال 93 افزون‌بر 16 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط این حامیان به ایتام کمک شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با اطلاع‌رسانی درست و مطلوب توسط رسانه‌ها، خیران نیکوکار برای دستگیری و حمایت از ایتام نیازمند این نهاد را یاری کنند تا بسیاری از مشکلات این قشر با کمک نوع‌دوستانه خیران حل‌ و فصل شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون با بیان اینکه این نهاد تاکنون نزدیک به 8 هزار و 170 خانوار، در قالب 19 هزار نفر از جمعیت این شهرستان را زیرپوشش دارند، گفت: نزدیک به یک‌هزار و 200 نفر از این جمعیت دانش‌آموز و 460 نفر دانشجوبوده که همگی از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

شفیعی، اعزام حدود 428 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای خارج استانی و منطقه‌ای، شرکت 250 دانش‌آموز مددجو در کلاس‌های کانون تابستانه برای فراگیری و آموزش‌های مختلف فرهنگی را از جمله فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد کازرون در سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: در این بخش بیش از 5 میلیارد ریال توسط این نهاد در سال گذشته هزینه شده است.

وی ارائه خدمات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد در سال گذشته عنوان کرد و افزود: در این راستا 721 نفر از مددجویان در دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند که یک میلیارد و 473 میلیون ریال در این بخش هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد کازرون به پرداخت 292 مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: 32 میلیارد ریال بابت این طرح‌ها پرداخت‌ شده که از این میزان بالغ‌بر 4 میلیارد آن از اعتبارات صندوق اشتغال و مابقی از محل تسهیلات بانکی بوده است.

شفیعی، ارائه یک‌هزار و 100 مورد وام قرض‌الحسنه با اعتبار 10 میلیارد و 220 میلیون ریال برای کارگشایی و رفع نیازهای اساسی نیازمندان، 118 مورد کمک‌ هزینه ازدواج با هزینه‌ای افزون‌بر یک‌میلیارد و 431 میلیون ریال و بهره‌مندی یک‌هزار و 485 مددجوی زیرپوشش از بیمه اجتماعی و 4 هزار و 120 نفر از خدمات بهداشتی و بیمه‌ای کمیته امداد را از دیگر خدمات این نهاد در سال گذشته عنوان کرد.

وی، درآمدهای حاصل از وجوهات امانی و درآمدهای محلی به ارزش ریالی 11 میلیارد و 402 میلیون ریال، صندوق‌های صدقات به مبلغ 10 میلیارد و 329 میلیون ریال از 32 هزار و 223 صندوق، 211 میلیون ریال وجوهات زکات، 338 میلیون ریال درآمد جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری و درآمد حاصل از مراکز نیکوکاری و افزون‌بر 33 میلیارد ریال درآمد حاصل از مراکز نیکوکاری و حساب‌های انتظامی ثبت‌شده را از جمله درآمد سال گذشته حوزه‌های مشارکتی این نهاد برشمرد.

مدیر کمیته امداد کازرون در پایان هزینه 52 میلیارد و 655 میلیون ریال مستمری و یک‌میلیارد و 892 میلیون ریال کمک درمانی و تغذیه کودکان زیر 6 سال، 2 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک‌های موردی و نیز هزینه یک‌میلیارد و 305 میلیون ریال در بخش عمرانی شامل بهسازی، مقاوم‌سازی، تکمیل و حصارکشی برای مددجویان زیرپوشش را از دیگر خدمات ارائه‌شده این نهاد در سال گذشته عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار