برگزاری آزمون سیمبانی به تکنسین در برق تبریز

کد خبر: ۲۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 14 April 2015

آزمون ارتقاء بخش شغلی سیمبانی به تکنسینی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی، در این آزمون تعداد 51 نفر از سیمبانان حائز شرایط شرکت نمودند که 20 نفر از ایشان پس از انجام مصاحبه به شغل تکنسین تغییر وضعیت پیدا خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر افزود:بر اساس دستورالعمل مربوطه بخشی از نیاز شرکت به تکنسین، از میان سیمبانانی انتخاب می شود که موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم شده و در آزمون کتبی و مصاحبه بیشترین نمره را کسب نمایند.

افشین روشن میلانی با اشاره به اهمیت جذب تکنسین ها از بین سیمبانان  تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که مدت ها به صورت عملی کار کرده اند و از نظر کیفیت کاری به مراتب از تکنسین هایی که از خارج شرکت جذب می شوند، برای سازمان مفیدتر خواهند بود.

وی در خصوص برگزاری آزمون گفت: اولین گام برای برگزاری آزمون، تهیه بانک سوالات از پرسنل با سابقه شرکت بود که پس از جمع بندی، سوالات نهایی از این بانک سوالات تهیه شد.

همچنین وی با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: دبیرستان شهید رضایی به عنوان محل برگزاری آزمون از طریق آموزش و پرورش در اختیار ما گذاشته شد تا این آزمون با کیفیت هر چه بهتر برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار