کسب رتبه دوم استانی در ارائه خدمات به مراجعين توسط شرکت گاز استان آذربايجان شرقي

کد خبر: ۲۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱ 14 April 2015

- بر اساس نظرسنجي هاي بعمل آمده در آواخر سال 92 از سوي استانداري آذربايجان شرقي با همکاري واحد افکارسنجي جهاد دانشگاهي استان آذربايجان شرقي از نحوه ارائه خدمات دستگاه هاي اجرايي استان ، شرکت گاز استان در رتبه دوم استاني در ارائه خدمات قرار گرفت .

  به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ؛ به گزارش روابط عمومي شرکت گاز استان آذربايجان شرقي ، مدير عامل شرکت گاز استان گفت : اين نظر سنجي در چهار شاخص اطلاع رساني ، اعتماد ، رفتارکارکنان و فضا و تجهيزات به عمل آمده و نظرسنجي فوق به روش نمونه گيري تصادفي بوده و در 74 دستگاه اجرايي و 835 واحد اداري در کل شهرستان هاي استان در بهمن و اسفند 92 با نمونه گيري بيش از 21هزار و 950 نفر  از مراجعان  به اجرا در آمده بود.

 ولي اله ديني افزود : در اين طرح نظرسنجي و محاسبه سطح رضايتمندي مراجعين دستگاه هاي اجرايي شرکت گاز استان با کسب امتياز 81/32 در رتبه دوم استاني و ستاد شرکت گاز استان با کسب امتياز 96/64 در رتبه دوم شهر تبريز در ارائه خدمات قرار گرفتند.

وي در مورد ميزان رضايت مندي مراجعين در ادارات گاز شهرستان ها اظهار داشت: در بررسي ميزان رضايتمندي از دستگاهاي اجرايي شهرستان ها اداره گاز ناحيه بستان آباد با کسب 88/08 امتياز رتبه اول شهرستان و ادارات گاز اهر و هريس هر کدام با کسب 96/17 و 91/67 امتياز رتبه دوم اين شهرستان ها را به خود اختصاص داده اند .

مهندس ديني اين موفقيت را حاصل کوشش همکاران خدوم شرکت گاز دانسته و ابراز اميدواري نمود گزارش نظرسنجي و رتبه بندي دستگاه هاي اجرايي بتواند موجبات تقويت هر چه بيشتر نقاط قوت و مرتفع نمودن نقاط ضعف را فراهم آورد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار