تخفيف هتل‌ هاي استان در ماه رمضان

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: هتلهای این استان در ایام ماه مبارک رمضان امسال خدمات به مسافران و گردشگران را حداقل با 30 درصد تخفیف ارائه می دهند.
کد خبر: ۲۴۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 12 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد قانعی، اظهار كرد: هتلهای شهر مشهد آمادگی پذیرایی 76 هزار نفر را در شرایط پیک دارند. وی وی گنجایش اسمی هتلهای فعال در خراسان رضوی را 51 هزار نفر اعلام و بیان کرد: وضعیت هتلها در مشهد و خراسان رضوی در ارائه خدمات بسیار مناسب است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: 53 درصد هتلهای کشور در مشهد فعالیت دارند و این امر نشانگر اهمیت هتلداری در این کلانشهر است.

وی میانگین نرخ هتلهای مشهد را بسیار کمتر از میانگین نرخ هتلها در دیگر نقاط کشور توصیف و بیان کرد: این در حالی است که خدماتی که در هتلهای مشهد ارائه می شود با دیگر شهرها قابل مقایسه نیست.

قانعی افزود: 204 هتل در خراسان رضوی فعالیت دارند که 95 درصد آنها در مشهد دایر هستند.

وی همچنین گفت: با اینکه سرمایه بسیار بالایی در حوزه هتل سازی گذاشته اما شاهد فعالیت غیرمجاز هزاران خانه مسافر در مشهد هستیم که موجب کاهش درصد تکمیل گنجایش هتلها شده است.

پیش بینی می شود حدود پنج هزار خانه مسافر در کلانشهر مشهد در زمینه اقامت مسافران فعالیت دارند که حدود 1200 واحد آن مجوز موقت فعالیت در دوره پیک مسافر را گرفته اند.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار