مبازه با فقر و بیکاری در اولویت دولت باشد

کد خبر: ۲۴۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 22 June 2016

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: مبازه با فقر و بیکاری در اولویت دولت باشد زیرا این دو معضل از عوامل اصلی بروز کارهای خلاف و خطرناک در جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا )-منطقه سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در همایش اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر واقع در سالن خاتم استانداری، اظهار کرد:اعتیاد یک معضل بزرگ در جهان اسلام است و باید به آن توجه ویژه شود و راهکار مناسبی برای ریشه کنی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه باید آسیب شناسی در حوزه مواد مخدر انجام شود ،افزود: برای مبارزه با ریشه کنی مواد مخدر باید همه دست به دست هم دهیم و از تمام توان ملی استفاده کنیم و فقط به نیروی انتظامی اکتفا نکنیم.

وی تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر باید اجتماعی شود که در این راه علمای شیعه و سنی وظیفه دارند مردم را از خطرات آن آگاه کنند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر را وظیفه هر مسلمانی دانست و اذعان کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند با قاچاق مواد مخدر مبارزه کند و در این راه نیاز است تمام دستگاه های و نهادهای مربوط وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: در راه مبارزه با مواد مخدر باید به سمت مبارزه فرهنگی رفت و علم و سواد را گسترش داد چرا که بی سوادی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در امر قاچاق مواد مخدر است.

وی همچنین افزود: در مناطقی که آلودگی مواد مخدر بیشتر است مبارزه با فقر مادی و اقتصادی را مبنای کار قرار دهیم.

مولوی اسماعیل زهی اظهار کرد: برای کسب موفقیت در امر مبارزه با مواد مخدر باید از تمام امکانات موجود به ویژه مشارکت مردم استفاده کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار