برپایی نمایشگاه عکس گروهی هنرمندان گلستانی در شهر تهران

به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، نمایشگاه عکس گروهی هنرمندان گلستانی با عنوان عکس «رمضان» از روز یکشنبه ۶ تیرماه در محل موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر تهران آغاز شده و تا تاریخ ۱۹ تیرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۲۵۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 29 June 2016
مسئول کانون عکس حوزه هنری استان گلستان از برگزاری نمایشگاه عکس گروهی هنرمندان گلستانی با عنوان عکس «رمضان» در محل موزه عکسخانه‌ی شهر تهران خبر داد.
محمدرضا کیوانفر اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، نمایشگاه عکس گروهی هنرمندان گلستانی با عنوان عکس «رمضان» از روز یکشنبه ۶ تیرماه در محل موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر تهران آغاز شده و تا تاریخ ۱۹ تیرماه ادامه دارد.
کیوانفر در رابطه با آثار ارسال شده به این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه منتخبی از آثار عکاسان استان گلستان است که به‌واسطه‌ی یک فراخوان داخلی جمع‌آوری شده است و در قالب نمایشگاه گروهی در محل نگارخانه موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: در نمایشگاه گروهی عکس «رمضان» تعداد ۱۴ عکاس با ۱۷ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه  ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر شرکت کرده‌اند.
مسئول کانون عکس حوزه‌ی هنری گلستان از سارا باقریان، جاوید تفضلی، محسن خراسانی، مژگان مرزبان، ساناز منعمی، سهیل قنبرزاده، هادی دهقانپور، کیانوش سعادتی، سعید فدائیان، اصغر عبدی، مهدی عباسی، مبین سمیعی، احسان جزینی و عبدالرحمن مجرد به عنوان افرادی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده نام برد.
کیوانفر در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه گروهی عکس «رمضان» در موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر واقع در میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۶ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار