نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

برخی که به سمت آمریکا رفته اند در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان توبه سیاسی کنند و بازگردند

امام جمعه تبریز خطاب به کسانی که قصد دوستی با آمریکا و اطمینان به آن را دارند، گفت: توصیه می کنیم در این چند شب باقی مانده از ماه مبارک رمضان از بی تقوایی سیاسی خود استغفار کنند که مبادا شامل نفرین ارواح مطهر شهدا و امام شهدا(ره) شوند.
کد خبر: ۲۵۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 01 July 2016
 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه داعشی ها در عراق در حال اضمحلال هستند، اظهار کرد: حاکمیت سوریه نیز در حال حرکت به وضعیت قبلی است. در مقابل وضعیت داخلی رژیم غاصب پر از درگیری و اغتشاش است و مسئولان داخلی آن اختلافات شدیدی پیدا کرده اند.
وی افزود : تفکر حاکمیت از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی دیگر در شعارها و سخنان آنان راهی ندارد و از طرف دیگر موجب عقب نشینی اسرائیل از جنوب لبنان، صحرای سینا و شکست در جنگ 33 روزه شد که همه تاثثرات روز جهانی قدس است .
آیت الله شبستری گفت : وضع کشورهای اسلامی دیگر نیز رو بهبود است و به جز موصل در عراق پناهگاهی برای داعش باقی نمانده و در سوریه نیز حاکمیت دولت این کشور در حال بازگشت به حالت سابق خود است و در یمن نیز به لطف خدا اوضاع بهتر خواهد شد .
وی همچنین با اشاره به مذاکرات اخیر دولت ترکیه با اسرائیل، اضافه کرد: دولت ترکیه همانند دولت آل سعود هر روز یک ساز می‌زند، روزی از جنگ با اسرائیل سخن می گوید و روزی به مذاکره با اسرائیل روی می آورد، چنین دولت هایی به مسلمانان خیانت می کنند.
وی افزود : مسلمانان با الهام از قرآن مجید به انتخاب دوستی فرا خوانده شدند که دشمن اسلام نباشد، کشورهای اسلامی این نوع دولت ها را از خود دفع خواهند کرد .
نماینده آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری با اشاره به پایداری مردم فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب، گفت : ملت مقاوم فلسطین حاضر نیست زیر بار ذلت بروند و تا آزادی از یوغ صهیونیست از پای نخواهند نشست چون هیهات من الذله را از مکتب حسینی فرا گرفته اند .
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد : آمریکا خجالت نمی کشد سخن از حقوق بشری می زند که دستش به خون هزاران نفر در جهان آلوده است .
وی افزود : در سالگرد حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران قرار داریم که نمونه ای از نقض حقوق بشر توسط آمریکای جهانخوار است .
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و سالگرد بمباران شیمیایی سردشت خاطر نشان کرد : 17 هزار انسان بیگناه در ایران از شهدای ترورهستند که استکبار جهانی و صهیونیست مسبب آنهاست و از شهدای محراب گرفته، شهدای هفت تیر و مردم عادی و 200 هزار نفر شهید هشت سال دفاع مقدس و تحریم های ظالمانه همه خوی وحشی گری آمریکا را نشان می دهد .

امام جمعه تبریز خطاب به کسانی که قصد دوستی با آمریکا و اطمینان به آن را دارند، گفت: توصیه می کنیم در این چند شب باقی مانده از ماه مبارک رمضان از بی تقوایی سیاسی خود استغفار کنند که مبادا شامل نفرین ارواح مطهر شهدا و امام شهدا(ره) شوند.
وی در پایان در خصوص تعرض به شیخ عیسی قاسم در بحرین خاطرنشان کرد: ما نمازگزاران تبریزی تعرض به شیخ عیسی قاسم و تحت فشارقرار دادن ملت مظلوم بحرین را شدیدا محکوم کرده و از مجامع بین المللی می خواهیم اقدام قاطعانه ای در این خصوص مبذول دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار