شروط پایداری پروازهای همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برقرار ماندن پروازهای همدان- مشهد و همدان- کیش در صورت داشتن توجیه اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 05 July 2016
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برقرار ماندن پروازهای همدان- مشهد و همدان- کیش در صورت داشتن توجیه اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی مالمیر سه‌شنبه 15 تیر در جلسه هماهنگی پروازهای استان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: دولت در منطقه‌های نمونه باید زیرساخت ایجاد کند اما قرار نیست بازاریابی انجام دهد.

وی افزود: هنوز زبان مشترک با مجموعه‌ها ایجاد نشده است به طوریکه از یک طرف جامعه هتلداران از وضعیت خود ناراضی هستند و اعلام می‌کنند ظرفیت هتل‌ها کامل پر نمی‌شود و از طرف دیگر آژانس‌های مسافرتی هم از نبود هتل سخن می‌گویند.

وی با بیان اینکه اگر مطالبات منطقی نداشته باشیم نمی‌توانیم تحلیل درستی از اوضاع داشته باشیم، تصریح کرد: هر کسی از منظر خود به موضوع نگاه می‌کند درحالیکه باید از منظر همدیگر نیز موضوع را بررسی کنیم.

مالمیر عنوان کرد: در حال حاضر 10 تا 12 هتل در استان همدان درحال احداث است که تعدادی از آنها 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و این نشان می‌دهد تقاضای کافی وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد فعالی داشته باشیم باید بخش خصوصی هم وارد کار شود.

وی با اشاره به انتقاد برخی درخصوص نیمه‌کاره ماندن هتل ندیمی شهر همدان، گفت: نیمه‌‎کاره ماندن این پروژه مشکل دولت نیست بلکه مشکل بخش خصوصی است که حاضر به ایجاد پارکینگ نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار