۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به شهرداری گرگان اختصاص یافت

۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرداری گرگان در سال جاری است که معادل برودجه عمرانی کل استان گلستان است.
کد خبر: ۲۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 20 July 2016
مدیر دفتر فنی استانداری گلستان گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرداری گرگان در سال جاری است که معادل برودجه عمرانی کل استان گلستان است.
رسول حسام  در جلسه‌ی شورای مدیران و تودیع و معارفه شماری از مدیران شهرداری گرگان اظهارکرد: اعتبارات عمرانی استان گلستان 130 میلیارد تومان است که 25 دستگاه اجرائی برای برنامه‌ریزی آن تلاش کنند.
وی افزود: این در حالی است که امسال 130 میلیارد تومان اعتبار برای بودجه‌ی عمرانی شهرداری گرگان اختصاص یافته که این دستگاه به‌تنهایی باید برای آن برنامه‌ریزی و اقدام کند و توانسته رضایت مردم را جلب کند.
مدیر دفتر فنی استانداری گلستان تصریح کرد: یک مجموعه برای موفقیت به یک برنامه‌ی جامع و کامل نیاز دارد و استفاده از یک برنامه‌ی جامع سبب جلب رضایت‌مندی مردم می‌شود.
حسام گفت: شهرداری گرگان نیز در بخش عمرانی توانسته با هم‌فکری و هم‌دلی و برنامه‌ریزی جامع توانسته رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.
وی اظهار کرد: تدوین برنامه‌ی جامع در بودجه عمرانی نیازمند شناخت دقیق از این حوزه است و تعامل با دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز سبب کوتاه شدن زمان اجرای طرح‌ها و موفقیت در طرح‌ها شده است.
مدیر دفتر فنی استانداری گلستان افزود: مدیریت زمان در پروژه‌ها در محدوده‌ی شهری که برای مردم است از اهمیت بالایی برخوردار است.
محسن احمدی معاونت سابق فنی و عمران شهرداری گرگان هم در این مراسم گفت: در 3 سال اخیر سالانه 250 قرارداد عمرانی در شهرداری گرگان امضاء شده و اصلاح معابر، مبلمان شهری، تحولات در زیباسازی شهری، احداث 19 پارک و 65 سرویس بهداشتی و غیره از مهم‌ترین اقدامات عمرانی انجام شده در شهر گرگان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار