دشمن‌شناسی از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر پایداری به اصول و مبانی انقلاب اسلامی گفت: دشمن‌شناسی و تقوای دینی و سیاسی از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۲۷۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 08 August 2016
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر پایداری به اصول و مبانی انقلاب اسلامی گفت: دشمن‌شناسی و تقوای دینی و سیاسی از شاخص‌های اصلی انقلابی‌گری است.

به گزارش مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: یکی از نکات عمیق و دقیقی که رهبر انقلاب در سال‌های اخیر به آن اشاره دارند بحث انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

وی با بیان اینکه پاسدران باید بازوان خوبی برای نظام و رهبر انقلاب باشند، گفت: اولین شاخصی که رهبر انقلاب بیان می‌فرمایند پایداری به اصول و مبانی انقلاب اسلامی است.

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران از اسلام ناب محمدی است و باید در تمام شئونات پیاده شود، به نقش بی بدیل و بزرگ سپاه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: پاسداران باید با افزایش مطالعات خود در زمینه‌های گوناگون سربازان خوبی برای ولایت باشند.

سردار ابوحمزه دومین شاخصی که رهبر انقلاب در زمینه انقلابی‌گری مطرح فرموده اند را شناخت دشمن و دشمن‌شناسی عنوان و اضافه کرد: باید همواره نقشه‌های دشمن را رصد و اهداف شوم آنها را شناسایی و در مرحله بعد برای مقابله با هجمه‌های دشمن برنامه‌ریزی کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند که تکفیری‌ها دشمن دسته چندم ما هستند و دشمن اصلی ما استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار است، گفت: همین کلام رهبری حجت را برای تمام مسئولان نظام در راه شناسایی دشمن تمام می‌کند.

وی با بیان اینکه شاخص بعدی انقلابی‌گری تقوای دینی و سیاسی است، گفت: آنچه امروز دشمن برای جوانان این مرز و بوم برنامه‌ریزی می‌کند تا بتواند آنها را منحرف کند از طریق دو مقوله فساد اخلاقی و مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه باید بدانیم نقشه‌های دشمن تنها مربوط به جوانان نیست بلکه مسئولین و خواص جامعه ما را نیز تهدید می‌کند، ادامه داد: اگر انسان تقوای الهی پیشه کند قدرت شناخت حق و باطل که همان بصیرت است به او عطا می‌شود.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های سرهنگ روح الله عروجی تقدیر و سرهنگ مصطفی رستمی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی شد.

همچنین با تقدیر از زحمات سرهنگ علی حسنی، سرهنگ سیدرضا موسوی به عنوان معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان معارفه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار