انعقاد 5 تفاهم‌نامه برای جذب سرمایه‌گذار در ملایر

فرماندار شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 126 پروژ عمرانی و طرح تولید در هفته دولت با اعتباری افزون بر 108 میلیارد و 500 میلیون تومان در سطح این شهرستان طی هفته دولت خبر داد
کد خبر: ۲۸۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 23 August 2016
فرماندار شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 126 پروژ عمرانی و طرح تولید در هفته دولت با اعتباری افزون بر 108 میلیارد و 500 میلیون تومان در سطح این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و گفت: این افتتاح پروژه‌ها با حضور مقامات کشوری و استانی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران، افزود: از این تعداد پروژه 73 مورد مربوط به ادارات شهرستان است که با اعتباری 54 میلیاردی به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 16 پروژه عمرانی نیز با اعتبار 50 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا در نخستین روز هفته دولت میزبان استاندار همدان خواهیم بود که پس از ادای احترام به شهدای والامقام بهشت هاجر، پل تقاطع راه‌آهن با اعتبار 5 میلیارد و 350 میلیون تومان افتتاح خواهد شد و پس از آن پروژه گازرسانی به روستای ورچق افتتاح و عملیات اجرایی 15 پروژه گازرسانی به روستاهای ملایر اعتبار 4 میلیارد  864 میلیون تومان آغاز می‌شود.

رضایی با بیان اینکه در بعدازظهر استاندار همدان در محل سینما فرهنگیان ملایر با اقشار مختلف مردم دیدار صمیمی و سخنرانی خواهد داشت، ادامه داد: در سومین روز هفته دولت میزبان دو شخصیت و مقام ملی هستیم.

رضایی از برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها و پیگیری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

وی اضافه کرد: همچنین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، از ارگ تاریخی نوشیجان، کارگاه‌های مبل و منبت شهرک جاجی‌آباد و شهر زیرزمینی سامن بازدید خواهد شد و طی جلسه‌ای تدابیر لازم درباره رفع موانع و مشکلات موجود و رونق صنعات توریسم در ملایر اندیشیده می‌شود.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کارنامه کاری قابل قبول دولت طی 3 سال اخیر، یادآورشد: دولت تدبیر و امید در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی مسئولیت قبول کرد و توانست با حفظ اعتدال آرامش و ثبات را در کشور فراهم سازد.

رضایی به وجود یک جریان ضعیف سیاسی در کشور اشاره و اظهار کرد: این افراد به دنبال این هستند که بدعهدی‌ها و بهانه‌گیری‌های کشورهای غربی و طرف‌های مذاکره‌کننده را به پای دولت بگذارند که این واقعا بی‌انصافی است.

وی تصریح مرد: کلیه مراحل برجام با نظارت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری طی شده و تصمیم نهایی نظام بوده است.

انعقاد 5 تفاهم‌نامه برای جذب سرمایه‌گذار در ملایر

فرماندار ملایر در ادامه با اشاره به بازخورد و رهاورد خوب برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ملایر، افزود: با حضور مقامات کشوری و استانی و جمع کثیری از فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی از سراسرکشور و از هند، تفاهم‌نامه‌هایی به امضاء رسید که امیدواریم با پیگیری شهرداری به سرانجام برسد.

رضایی به امضاء تفاهم‌نامه با شرکت تعاونی نجد امین تهران در راستای جذب 5 سرمایه‌گذار برای پروژه‌های مهم عمرانی ملایر، اشاره و اظهار کرد: انعقاد قرارداد در زمینه پردازش پسماند و تولید برق با شرکت نگین فام سبز، انعقاد قرارداد در زمینه خشکبار و بسته‌بندی با شرکت رز پویان نوین رفسنجان، انعقاد قرارداد با شرکت توریستی نیک پرواز کیش برای جذب گردشکر و امضاء تفاهم‌نامه مابین اتاق بارزگانی ایران و هند در رابطه با معادن و بازیافت زباله از جمله ارمغان برگزاری این همایش بود.

وی یادآورشد: مقرر شده است به‌زودی همایش دوم با همکاری انجمن ملایرهای مقیم تهران برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار