با حضور معاون وزیر تعاون:

پروژه ۱۰۸ واحدی تعاونی مسکن صدا وسیما در قزوین افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره برداری از پروژه مسکن ۱۰۸ واحدی صدا وسیمای مرکز قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، به مناسبت هفته دولت عصر شنبه در مراسمی با حضور احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پروژه مسکن تعاونی مسکن صدا وسیمای قزوین به بهره برداری رسید.

این مجتمع مسکونی در دو بلوک ۵۴ واحدی در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع در ۱۲ طبقه ساخته شده است.

برای ساخت و راه اندازی پروژه مسک. ونی کارکنان صدا وسیمای مرکز قزوین بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دراین مجتمع سالن اجتماعات با گنجایش ۸۰ نفر، سالن ورزشی با ظرفیت ۶۰ نفر، واحد تجاری، مهد کودک و مکانی برای کلاس های آموزشی هم در نظر گرفته شده است.

احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح این پروژه گفت: ساخت پروژه مسکن صدا وسیمای قزوین به علت استفاده از مصالح و تجهیزات خوب به عنوان یکی از پروژه های شاخص در بخش مسکن محسوب می شود.

وی بیان کرد: داشتن مسکن خوب و مناسب می تواند فضای آرام بخشی را برای زندگی افراد فراهم کند و داشتن ساختمانی که اصول فنی در آن رعایت شده حق همه مردم است.

میدری تصریح کرد: می توان با استفاده از تجربیات و ظرفیت های بخش خصوصی و کارشناسان باتجربه این کار مهم را عملیاتی و اجرایی کرد.

در ادامه ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین اظهارداشت: تامین مسکن بهترین خدمت برای کارمندان محسوب می شود و می تواند دغدغه و نگرانی افراد را در این زمینه برطرف کرده و انگیزه خدمت را بیشتر کند.

معصومی فر یادآورشد: از همکاری همه دستگاههای اجرایی از جمله اداره تعاون، کار، بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر، شهرداری و دستگاههای خدمت رسان و شرکت سازنده تشکر کرد و افزود: با آورده سهم اعضا و پیگیری های هیئت مدیره این پروژه با تلاش همه جانبه و رفع موانع و مشکلات در کمتر از سه سال ساخته شد و در اختیار اعضا قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار