احداث کتابخانه در روستاهای شیرینو و پرک

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان از احداث 2 کتابخانه جدید در روستاهای شیرینو و پرک خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 29 April 2015
تابناک بوشهر: فاطمه ارشادی مطلق بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اهمیت و ارزش زیادی دارد و باید در این مسیر کوشا باشیم.

وی افزود: افزایش سرانه مطالعه در شهرستان و افزایش امکانات و تجهیزات کتابخانه‌ها مورد تاکید مسئولان اداره کتابخانه‌های کنگان قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان گزارشی از فعالیت‌های یکساله کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان را ارائه کرد و یادآور شد: همکاری مسئولان و مدیران شهرستان با کتابخانه‌ها موجبات پیشرفت در امور این نهاد می‌شود.

ارشادی مطلق با بیان اینکه وصول سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی کنگان رشدی نداشته است تصریح کرد: در این مورد از توجه اعضای شورای اسلامی شهر به ویژه رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قدردانی می‌کنیم ولی این میزان همچنان برای رفع مشکلات و جبران هزینه‌های جاری کتابخانه‌ها کافی نیست و جا دارد در تادیه کامل سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها عنایت بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان از احداث 2 کتابخانه جدید در روستاهای شیرینو و پرک خبر داد و اظهار داشت: احداث کتابخانه در این روستاها از ضروریات فرهنگی بوده و درخواست می‌شود احداث کتابخانه در این روستاها در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

ارشادی مطلق گفت: حمایت از فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و افزایش اعتبارات این نهاد موجبات توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان خواهد شد و این مهم اهتمام مسئولان و مردم را می‌طلبد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار