فرماندار شهرستان تفت در بازديد از كارخانجات نوين سرام:

كارگران، بازوان اصلي خود كفايي هستند

فرماندار شهرستان تفت گفت:جامعه كارگري شهرستان تفت، جامعه اي فعال، سختكوش و نجيب است كه در عرصه هاي توليد داخلي همه توان خود را به كار گرفته اند.
کد خبر: ۲۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 30 April 2015
به گزارش تابناک یزد،"محمود زارع رشكوييه" در حاشيه مراسم بازديد از كارخانجات نوين سرام، كارگران را بازوان اصلي عرصه هاي خودكفايي و خوداتكايي كشور دانست و گفت: در دوراني كه نظام سلطه، تمركز خود را بر توطئه و تحريم در عرصه هاي اقتصادي قرار داده تا مقاومت و ايستادگي مردم ايران اسلامي را در هم بشكند اين كارگران خدوم و پرتلاشند كه به عنوان مظاهر كار و جنبش و جوشش و حركت، چرخ هاي توليد داخلي را در حركت و جريان اميدواري را در عرصه توليد زنده نگه داشته اند.

فرماندار تفت با گراميداشت روز جهاني كارگر و تبريك آن به همه كارگران خدوم شهرستان اظهار داشت: جامعه كارگري شهرستان تفت، جامعه اي فعال، سختكوش و نجيب است كه در عرصه هاي توليد داخلي همه توان خود را به كار گرفته اند و بالندگي شهرستان را در بخش توليد در عرصه هاي مختلف كشاورزي، گردشگري و صنعتي و ... به ارمغان آورده اند.

زارع تقارن روز ميلاد مولاي متقيان حضرت امام علي(ع) و روز كارگر را به فال نيك گرفته و با اشاره به رويكرد مثبت دولت تدبير و اميد در حمايت از توليد داخلي و كاهش وابستگي بودجه كشور به درآمدهاي نفتي گفت: خوشبختانه با اعمال سیاست‏‏های سنجیده در بخش‏‏های اقتصادی از سوی دولت تدبیر و امید شاهد رونق اقتصادي در كشور و مهار تورم هستيم و بي ترديد ادامه اين روند، بزرگ ترين كمك به بخش توليد است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، فرماندار و امام جمعه تفت در ادامه با حضور در خط توليد شركت نوين سرام ضمن آشنايي با مراحل مختلف تهيه و توليد محصولات اين مركز از نزديك با كارگران اين شركت ملاقات و با اهداء شاخه هاي گل اين روز را به آنان تبريك گفتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار