تا دو ماه آینده:

ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید در تهران

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران ضمن اشاره به اتمام خطوط ۷ گانه مترو تا پایان سال ۹۵ گفت: تا ۴۵ روز آینده ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با کیفیت وارد ناوگان عمومی خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 05 May 2015
به گزارش فارس، اسماعیل دوستی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات شهر تهران در حوزه حمل و نقل عمومی اظهارداشت: با توجه به برنامه‌ریزی شورا و شهرداری تا پایان سال 95، خطوط 7 گانه مترو به پایان خواهد رسید.

وی اظهار امیدواری کرد با اتمام خطوط 7 گانه مترو و همچنین توسعه حمل و نقل عمومی در بخش‌های مختلف شاهد کاهش مشکلات شهروندان در این حوزه باشیم.

دوستی همچنین با اشاره به ورود 200 دستگاه اتوبوس جدید و با کیفیت به ناوگان عمومی شهر تهران، گفت: مقدمات تخصیص این اتوبوس‌ها در حال حاضر انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تا 45 روز آینده 200 دستگاه اتوبوس جدید و با کیفیت وارد ناوگان عمومی تهران شوند.

وی از برنامه‌ریزی شورا و شهرداری برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبرداد و گفت: این کار نیز در دستور کار مدیریت شهری نیز قرار گرفته است.

دوستی در پایان با اشاره به بی‌برنامگی مسئولان و دستگاه‌های مختلف در سال های گذشته و افزایش تعداد جمعیت در تهران گفت: متأسفانه به دلیل بی‌برنامگی جمعیت کثیری در تهران استقرار پیدا کرده است و جمعیت کثیری نیز روزانه وارد تهران می‌شوند که همین امر مشکلات عدیده‌ای را بوجود آورده است که باید راهکارهای لازم برای برطرف کردن این مشکلات اتخاذ شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار