رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین:

مشکلات صادرات دو گروه کالایی در قزوین بررسی شد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری جلسه پایش مشکلات و مسائل مربوط به صادرات دو گروه کالایی شامل کاشی و سرامیک و شیشه در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 27 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جلسه ای با عنوان کمیته پایش گروه کالایی کاشی و سرامیک و شیشه  با محوریت بررسی مشکلات مربوط به صادرات این دو گروه کالایی با حضور صاحبان صنایع و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را  رفع موانع و مشکلات مربوط به صادرات کالا و خدمات در استان اعلام کرد و افزود: با توجه به هدف گذاری ۸۰۰میلیون دلاری صادرات استان در سال ۱۳۹۵ این کمیته تحقق اهداف صادراتی استان را دنبال می کند.

وی  اضافه کرد: در این نشستها با طرح موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان  ضمن بررسی مسایل، راهکارها و پیشنهادات  مرتبط با موصوع صادرات کالاهای غیر نفتی از طرف مسئولان مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل میز کشوری گروه کالایی شیشه و کاشی و سرامیک در استان یکی از مصوبات این جلسه بود که با توجه به تمرکز صنایع کاشی و سرامیک و شیشه در این استان، رفع مشکلات صادراتی استان را در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار