معاون فرماندار تربت جام:

بسیج مرکز ثقل قدرت و اقتدار کشور است

معاون فرماندار تربت جام گفت: بسیج و تفکر بسیجی مرکز ثقل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد.
کد خبر: ۳۲۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 14 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، احمد شافعی در ستاد پشتیبانی از برنامه های هفته بسیج  تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج به نقش و جایگاه بسیج پرداخت و افزود: بسیج و تفکر بسیجی مرکز ثقل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد و با این نگاه و تفکر توانسته ایم موفقیت های چشم گیری را در سطح جهان و منطقه به ارمغان بیاوریم.
 
 
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی متمایز ایران اسلامی نسبت به بسیاری از سیستم های سیاسی دنیا این است که حمایت های واقعی از این نظام مقدس را به صورت مردمی و ساختارمند در قالب بسیج سازماندهی کنیم.
شافعی ابراز داشت: با همین تفکر بسیجی توانستیم همه مردم را در برنامه ها و سیاست های نظام اسلامی دخیل کنیم تا مردم به عنوان ارکان قدرت در تحقق اهداف اصلی نظام در سراسر جهان نقش آفرین باشند و موجب اقتدار کشور شوند.
 
 
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با تبرک هفته بسیج و تسلیت اربعین حسینی با اشاره به فرمایش های فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر هر ایرانی بالقوه یک بسیجی اند گفت: دلیل شکست ‌ناپذیرى نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران به برکت تفکّر بسیجی عمل و حرکت مسئولانه بسیجى است.
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان افزود:با هدف تجلیل از مقام و منزلت بسیجیان سلحشور درعرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی،عقیدتی، بصیرتی، سیاسی، تربیتی، اجتماعی و از جمله هشت سال دفاع مقدس که باعث اقتدار و پایداری ایران اسلامی شده است بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح رده های مقاومت این شهرستان اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار