فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

بسیج مردمی لازمه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، گفت: وجود بسیج مردمی، لازمه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نظام است و امروزه تفکر بسیجی، به تمامی کشورهای مظلوم و آزاده جهان صادر شده است.
کد خبر: ۳۳۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 21 November 2016
سرهنگ پاسدار علی قاسمی صبح دوشنبه در صبحگاه مشترک دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج در بیرجند، با بیان اینکه: تشکیل بسیج و سازماندهی جوانان ولایی در اول انقلاب « پنجم آذر 1358 » یکی از مهمترین اقدام های امام خمینی (ره) در چارچوب انقلاب بود،اظهار کرد: اولین تدبیر دفاعی و بازدارندگی امام (ره) تشکیل ارتش الهی بسیج بود و ایشان چون جوانان ولایی و روحیه آنها را به عنوان یک مرجع الهی- فقهی می دانست از این پتانسیل برای دفاع از کشور به خوبی بهره گرفت.
وی با اشاره به این سخن امام(ره) که بسیج لشکر مخلص خداست، عنوان کرد: امروزه امید نظام و انقلاب به جوان های مخلص، مومن و انقلابی است و باید از تمامی ظرفیت های فکری، فرهنگی، چابکی و آماری این قشر از جامعه به خوبی استفاده شود.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:تحقیق ها و گزارش های انجام شده نشان از این دارد که در هیچ جای دنیا اینگونه ارتشی وجود ندارد، ارتشی که کم هزینه ترین اما پرثمرترین، قانع ترین و خالص ترین ارتش دنیاست و در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیشگام بوده است.
وی اضافه کرد: صدور انقلاب و تفکر بسیجی یکی از مهمترین خواسته های امام از بسیجیان بود که امروز شاهد تشکیل نیروهای حزب اللهی در تمامی جهان از جمله اروپا و آمریکا هستیم و این مهم می تواند مهمترین دستاورد تشکیل بسیج و انقلاب اسلامی باشد.
وی بیان کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس نظر برخی بر این بود که دیگر نیازی به بسیج و سپاه نیست اما با تداوم این 2 ارتش الهی، امروزه شاهد هستیم که نه تنها جنگ های فیزیکی و نظامی تمام نشده بلکه تشدید شده و امروز ایران در محاصره ارتش های فرامنطقه ای در کشور های عربی حوزه خلیج فارس، عراق، پاکستان و افقانستان قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: امروز اصلی ترین دکترین نظامی استکبار و ارتش های فرامنطقه ای حذف جمهوری اسلامی ایران از نقشه جغرافیایی است و به لطف الهی با اقتدار بسیج مردمی و نظر عبودیت این امر محقق نخواهد شد.
وی در ادامه مجهز شدن به صلاح بصیرت، شناخت و آگاهی از موقعیت دشمن و عمل به تکلیف را از مهمترین وظایف بسیج عنوان کرد و دانش آموزان را سرمایه و میراث دار انقلاب اسلامی ایران دانست و از آنها خواست که همواره پیرو امام و انقلاب و ولایت فقیه باشند و با تلاش در حوزه علم و دانش، افکار شوم استکبار را نقش بر آب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار