مناسب سازی زیرساخت های هواشناسی در فرودگاه یاسوج

کد خبر: ۳۵۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 11 January 2017
مدیر فرودگاه یاسوج آمادگی هرگونه همکاری با هواشناسی را جهت مناسب سازی زیر ساخت های هواشناسی در فرودگاه یاسوج اعلام نمود و خواستار تعامل و همکاری بین مجموعه ای بیش از پیش شد.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست مشترکی که بین مدیران هواشناسی و فرودگاه یاسوج صورت گرفت، محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج ضمن تشکر از همکاری هواشناسی استان، فرودگاه ها را گلوگاه های توسعه اقتصادی دانسته و نقش هواشناسی را در این میان بسیار مهم ارزیابی کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به توپوگرافی منطقه و شرایط خاص فرودگاه یاسوج به جهت برقراری حاشیه امن پروازها، در راستای رفع موانع و مشکلات احتمالی، آمادگی هرگونه همکاری را داشته و تلاش می کند با بستر سازی مناسب و فراهم کردن زیرساخت ها گام مهمی در رضایت مندی مسافرین و پیشرفت های اقتصادی استان بردارد.
در پایان شکوهی پور مدیرکل هواشناسی استان ضمن قدردانی از مجموعه فرودگاه یاسوج، دقت در پیش بینی و ارائه به موقع و صحیح اطلاعات کاربردی را از اهم وظائف سازمان هواشناسی برشمرد و خاطرنشان کرد در راه توسعه و آبادانی استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار