بهره‌مندی بیش از ۱۴۲هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر

کد خبر: ۳۸۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 19 February 2017

مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان وبلوچستان از ارائه خدمات امدادی هلال احمر سیستان وبلوچستان به ۱۴۲هزار و ۲۲ نفر طی ۱۱ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رسول راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رها سازی خودروها در محورهای مواصلاتی، انجام اقدامات درمانی سرپایی و انتقال به بیمارستان، آتش سوزی، سیل، زلزله، طوفان، خدمات جنگلی و ساحلی دریایی از جمله خدمات امدادی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۸۷حادثه در کل استان سیستان وبلوچستان رخ داده که ۱۴۱هزار و ۸۵۱نفر در این حوادث آسیب دیده اند.

وی با بیان اینکه امار نجات یافتگان این حوادث ۷۵۹ نفر بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ۳۸۳نفر به بیمارستان منتقل شده اند و ۵۷۶نفر نیز در محل به کمک نیروهای امدادی به صورت سرپایی درمان شده اند.

راشکی از اسکان ۲۵هزار و ۳۵۷خانوار آسیب دیده در این مدت خبر داد و افزود: ۱۹هزار و ۴۸۹ بسته غذایی امدادی بین حادثه دیدگان توزیع شده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: ۱۷۶۸تیم عملیاتی در غالب ۹هزار و ۱۱۶ نفر نیروی عملیاتی و ۴۰۱ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی در این مدت به کارگیری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار