معرفی برترین روابط عمومی های فارس

برگزیدگان دومین جشنواره روابط عمومی های استان فارس معرفی شدند.
کد خبر: ۳۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 23 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:برگزیدگان جشنواره روابط عمومی های فارس پیش از ظهر شنبه با حضور سید غلامرضا کاظمی دینانرئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی و مدیرعامل انجمن روابط عمومی های ایران، مشاورعالی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس و اعضای کانون های تبلیغات استان معرفی شدند.

در این مراسم برترین روابط عمومی ها در ۷ حوزه معرفی شدند.

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی ایران در این آیین گفت: آنها که به لبخند و شادی اعتقاد دارند، اعجاز ارتباطات را باور دارند.

بدون روابط عمومی هیچ یک از مدیران به اهدافشان نمی رسند

سید غلامرضا کاظمی دینان اضافه کرد: بدون روابط عمومی هیچ یک از مدیران به اهدافشان نمی رسند.

وی اشاره کرد: روابط عمومی ها باید با فن مردمداری خود نهادها و سازمانها را به جایگاه واقعی برسانند.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی ایران خطاب به مدیران روابط عمومی ها، گفت: روابط عمومی ترکیبی از هنر است.

وی با اشاره به اینکه در نبود رسانه های کاربردی، رسانه های اجتماعی نمود بارزی یافته اند، عنوان کرد: باید به مردم این اطمینان خاطر داده شود که مدافع مردم و مدعی العموم سازمان هستند لذا مردم باید مطمئن شوند که یک حامی در سازمان دارند.

بر این اساس، در بخش نشریات درون سازمانی این جشنواره، امین غلامپور با «راه و کاشانه» از اداره کل راه و شهرسازی فارس مقام نخست را کسب کرد و مقام های دوم و سوم به ترتیب به محمدحسن جمشیدی با نشریه ۳۰رنگ نامه از گروه صنعتی غزال و راد قنبری با نشریه آبان نامه از شرکت کولر هوایی آبان برگزیده شدند.

بخش معرفی بروشور و کاتالوگ این جشنواره ۱۰ برگزیده داشت که عمران شهرصدرا، راه و شهرسازی، پگاه فارس، سرمایه گذاری شهرداری شیراز، قطارشهری شیراز و حومه، راه آهن فارس و بنیاد مسکن استان را فرا گرفت.

بخش کتاب دومین جشنواره روابط عمومی های استان برگزیدگانی داشت

بخش ویژنامه های برتر نیز ۴ برگزیده داشت، در حالیکه جوایز بخش کتاب دومین جشنواره روابط عمومی های استان نیز برگزیدگانی داشت که در این بخش ۶ روابط عمومی فارس مورد تقدیر قرار گرفتند.

در دومین جشنواره روابط عمومی های فارس در بخش پوستر، بریده جراید و فعالیت مطلوب در زمینه اطلاع رسانی عمومی نیز برگزیدگانی معرفی شدند که در بخش پوستر هیئت داوری به لحاظ عدم ارایه آثار حرفه ای و عدم خلاقیت و نوآوری، هیچ اثری انتخاب نشد.

این درحالیست که در بخش بریده جراید نیز مانند بخش پوستر برگزیده ای نداشت و به تقدیر از روابط عمومی ها بسنده کرد.

در بخش فعالیت مطلوب در زمینه اطلاع رسانی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و شهرداری استهبان تقدیر شد.

در این مراسم از ۱۲ پیشکسوت روابط عمومی های استان فارس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار