در آستانه تحویل سال رخ داد

انفجارهای سریالی مرگبار در اردبیل+تصاویر

در دومین حادثه انفجار مواد محترقه یکشنبه شب اردبیل، سه نفر دچار سوختگی شدید شدند که احتمال فوت یکی از مصدومان بیشتر است.
کد خبر: ۳۹۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 13 March 2017

به گزارش تابناک اردبیل، هوشنگ شهبازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در این باره گفت: انفجار یکشنبه شب به دلیل تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز و دست ساز در محل پشت حمام جام جم اردبیل رخ داد و سه نوجوان هنگام ساخت مواد محترقه به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی شدید شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه برای درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافتند که احتمال فوت یکی از آنها به دلیل شدت جراحات وارده وجود دارد.

 

محمودرضا یعقوبی مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل هم دراین باره اظهار کرد: نیرو های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل پس از گزارش بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و به کمک این عوامل، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: متاسفانه  در اثر این انفجار بخشی از ساختمان نیز آسیب دیده است.

مقارن ساعت 19 و 53 دقیقه یکشنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع انفجار به واسطه تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز در محل پشت حمام جام جم اردبیل و مصدوم شدن تعدادی از شهروندان، بلافاصله اکیپ گشت انتظامی در محل حاضر می‌شوند.

 

سه نفر نوجوان به جهت انفجار مواد محترقه دچار سوختگی شده‌اند که وضعیت عمومی یکی از آنها مطلوب و لیکن دو نفر دیگر به شدت دچار سوختگی شدند که احتمال فوت یکی از آنها بیشتراست.

جمعه شب گذشته نیز در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل هنگام ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ 10 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت نوجوان بین 13 تا 15 سال جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

 

دو نفر از مجروحان حادثه در بیمارستان فاطمی اردبیل تحت درمان قرار گرفتند و یک مجروح دیگر به علت سوختگی شدید به تبریز اعزام شد.

 

در اثر این انفجار ساختمان مسکونی مذکور بطورکلی تخریب شد.

در سومین حادثه طی چند روز اخیر در اردبیل که منجر به انفجار ساختمان مسکونی در شهرک کارشناسان شد، یک نفر مصدوم و با مراجعه اورژانس به محل به صورت سرپایی درمان و مداوا شد.

محمدرضا یعقوبی مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در این باره افزود:در این حادثه هر چند شیشه‌های ساختمان به دلیل انفجار فروریخته و خسارت مالی به ساکنان وارد شده اما انفجار تلفات جانی نداشت.

وی افزود: بارها مراقبت در مقابل مواد محترقه تأکید شده اما همچنان برخی بی‌توجه به این مسئله هستند.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل افزود: در هفته‌های گذشته نیروهای آتش‌نشانی اردبیل بدون استراحت و به صورت مداوم در حالت آماده‌باش بودند و انتظار ما از شهروندان رعایت حال آتش‌نشانان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار