معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد؛

۹۵۰۰ صندوق رأی برای انتخابات در خراسان رضوی

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی ۹۵۰۰ صندوق رأی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۰۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 15 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید‌جواد حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان‌رضوی در 8 شهرستان نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، چناران، قوچان ، تربت‌جام و تایباد به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری یک انتخابات سالم، خاطرنشان کرد: در این راستا تخریب چهره‌های انتخاباتی در همه رسانه‌ها اعم از مکتوب و غیرمکتوب و یا حتی رسانه‌های مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تمام تبلیغات غیرقانونی در ایام انتخابات جمع آوری شده و با عاملان توزیع آنها در شهرستان‌ها و یا روستاها برخورد قانونی می‌شود.

حسینی بیان کرد: علاوه بر اینها توزیع هرگونه اعلامیه، لیست، بروشور و سایر محصولات اطلاع‌رسانی در حوزه‌های اخذ رأی در روز انتخابات نیز جرم بوده و ابا افراد خاطی مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 73 شهرستان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین این انتخابات در 2574 روستا که تعداد کاندیداهای آن به حد مورد قبول رسیده نیز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار