تشکیل امت واحدحاصل دین مبین اسلام است

امام جمعه دهلران انقلاب اسلامی را میوه شیرین بعثت دانست و گفت: همه باید قدردان این انقلاب باشیم که بر گرفته از بعثت، غدیر و عاشورا است.
کد خبر: ۴۱۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 25 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز سه شنبه در آیین جشن مبعث رسول اکرم (ص) در مسجد جامع دهلران اظهار کرد: امروز وظیفه داریم انقلاب خود را که در مقابل زور گویان و دشمنان ایستاده است را حمایت و پشتیبانی کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) برای تحقق اسلام در برابر همه ناملایمات و دشمن ها ایتساد و دست از دین نکشید، افزود: در راه دین و احقاق اسلام، پیامبر (ص) زجرها و مرارت ها کشید تا امروز ما از برکت اسلام بهره مند باشیم.
 
حجت الاسلام موسوی تشکیل امت واحده را حاصل دین مبین اسلام دانست و تاکید کرد: امروز این امنیت و زندگی دینی و مسالمت آمیز در جامعه حاصل اسلام است و همین اسلام ما را از جهالت به هدایت رهنمون شد پس نباید در قبال آن بی تفاوت باشیم.
 
وی با تاکید بر رعایت دستورها و گفتمان امام راحل و رهبری در انتخابات پیش روی گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای موجب تقویت اسلام است و در انتخاب باید خود را در
محضر خدا بدانیم و با تفکر به کسی که اسلام را تقویت می کند، رای دهیم.
 
مراسم جشن عید بزرگ مبعث با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان دهلران با اجرای برنامه مولودی خوانی، شعر و توزیع شربت و شیرینی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
 
شهرستان مرزی دهلران با 55 هزار نفر در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار