375کیلومتر راه های روستایی آسیب دیده از زلزله در فریمان تسطیح شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریمان از تسطیح و تیغ زنی 375کیلومتر از جاده های شنی روستایی بخش های مرکزی و قلندرآباد خبرداد.
کد خبر: ۴۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، خیرخواه گفت: زمین لرزه اخیر خساراتی را در بخش های راه های روستایی این شهرستان به همراه داشت و اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان فریمان در راستای سیاست ها و وظایف خود در بخش ایمن سازی و بهبود تردد راه ها، 375 كيلومتر از راه های روستایی آسیب دیده در دو بخش مرکزی و قلندرآباد شهرستان فریمان را با اجرای عملیات تسطیح و تیغ زنی، تعمیر و بهسازی کرده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریمان افزود: از ابتدای امسال تا کنون، عملیات ترمیم رویه و روکش آسفالت و ماسه آسفالت نیز در چهار کیلومتر از جاده فریمان-اسد آباد اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه سالیانه بر اثر تردد خودروها و تغییرات جوی راه ها و آسفالت جاده ها همواره در معرض تخریب قرار می گیرد ادامه داد: یکی از اقداماتی که این اداره در راستای خدمات و ایمن سازی استفاده کنندگان راه در دستور کار قرار دارد، لکه گیری و ترمیم آسفالت است.
خیرخواه گفت: از ابتدای امسال در هشتاد هزار متر مربع از مسیر راه های اسدآباد- باغچه، فریمان-سنگ بست و تربت جام به صورت موضعی لکه گیری و ترمیم رویه انجام شده است.
وی در ادامه از اجراي شيب شيرواني1:6در راه های فریمان-اسدآباد و فریمان-تربت جام 
خبر داد و اعلام کرد: این عملیات در حجم 105هزار متر مربع صورت گرفته است .
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریمان با اشاره به بارش های برف و نزولات جوی در فروردین ماه امسال ادامه داد: این اداره در فروردین ماه در حجم61هزار و 600متر مکعب، عملیات برفروبی و زمستانی را در محورهاي فریمان – سنگ بست و اسدآباد را انجام داده است و در ادامه عملیات زمستانی نیز شن پاشی و نمک پاشی را با حجم200تن در محور فریمان-سنگ بست و اسدآباد به انجام رسانيده است . .
به گفته او از دیگر اقدامات این اداره در فروردین ماه امسال، لايروبي و اصلاح كانال هدايت آب و قنو در يك طرف از مسیر فریمان- چخماق، فریمان- شاهان گرماب و محورفریمان- سنگ بست بوه است. این عملیات در 95 كيلومتر و حدفاصل سنجدک تا الغور و محورشاهان گرماب اجرایی شد.
خیرخواه افزود: تسطيح حريم قانوني راه ها در مسیر فریمان- سنگ بست از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ایمنی و بهسازی جاده های فریمان با حجم 380هزار متر متر مربع و در عرض 38 متر انجام شده است.
به گفته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریمان تنقیه و بازگشایی دهانه پل های فریمان- تربت جام و فریمان- سنگ بست نیز با حجم 30مترمكعب در فروردین ماه امسال انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار